Uusi suhde, mies ei halua tavata usein, miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Oon aika hämilläni koska edellinen oli sellanen et halusi tavata vaikka joka päivä ja tuli usein ihan väsyneenäkin duunin jlk yövuorosta siis mun luo vaikka aamulla piti jo lähtee ajoissa duuniin, mut sillä oli aina niin ikävä mua.

No nyt on sellanen joka sano jo kahden vkon tuntemisen jlk että rakastaa mua, mutta mutta...kovin on nyt tän parin kuukauden aikana ollut kiireinen, siis tavattu noin kerran viikossa ja aika usein perunut vedoten ihan ihme syihin esim. ollut kipeenä tai yliväsynyt tms. Itse en ole hänelle tunnustanut mtn rakkautta koska se on aika aikaista mun mielestä ja hän sanoo sen olevan ok et tarvitsen enemmän aikaa. No niin kai kun tapaa niin harvakseltaan niin ei ees tunneta viel kunnolla, miten sitä vois muka rakastaa ja senkin takia ne hänen rakkauden tunnustukset on musta outoja.. Kundi sanoo et rakastaa niin paljon ja haluaa olla ikuisesti yhdessä. Eikö toiset sitten vaan ole niin intohimoisia vai mitä ihmettä...enkö mä muka sais vaatia enemmän huomiota kun aika helposti on tullut jo riitaa noista sen tapaamisten perumisista. Mies sanoo et aletaan asuu yhdessä niin sitten nähdään enemmän, sano noin jo 2 vkon tuntemisen jälkeen, onko toikaan normaalia et noin nopee ois valmis asuu yhdessä...

Kaverille kävi niin että tapasin miehen joka asui vähän kauempaa. Heti rakasti niin paljon että tahtoi vauvoja ja naimisiin ja harkitsi muuttoa kaverin kanssa samaan kaupunkiin. Tapasivat harvoin mutta juttelivat netissä väliajoin. Miehen piti tulla kaverin juhliin yms mutta perui vaikka millä verukkeilla.
Tapasivat yhtenä päivänä ja olivat ihan normaalisti, samana iltana kaveri saa viestin joltain naiselta että anna jo olla, ovat olleet vuosia yhdessä.

En pitäisi sitä mitenkään ihmeellisenä, että ei halua tavata usein. Mies haluaa ehkä ottaa hitaasti suhteen alussa tai on vain sellaisia ihmisiä, jotka kaipaavat paljon omaa rauhaa. Mutta tuo yhdistettynä siihen, että muutaman tapaamisen jälkeen sanoo rakastavansa ja haluaa muuttaa yhteen kuulolstaa erittäin epäilyttävältä.

• Tykkää
Reactions: Xtina ja Hansu81
Kauhean sekava toi oma selostus oli, mutta olen asunut niin kauan pois Suomesta etten oikein osaa ilmaista itseäni kunnolla suomeksi, pahoittelut. Tietysti myös tunteet pinnalla koska olen aika ihastunut, harmin paikka koska kyllähän se niin on että on paljon outoja asioita joihin olen kiinnittänyt huomiota, kuten miehen puhelin usein äänettömällä profiililla ja usein jos itse soitan hänelle niin hän ei vastaa ja luulen että hänellä on menossa asunto alta tai jotain vastaavaa. Harmi kun noita huijareita riittää :(

Laitanpa popcornit tulille, näistä ketjuista saa aina hyvät naurut kun ämmät spekuloivat mitä ihmeellisimmillä tavoilla ja vääntävät aivan käsittämättömiä tulkintoja miehen käyttäytymisestä.

• Tykkää
Reactions: Isämies
Kuulostaa exältä..
Run Forrest, Run!!

Pelaaja, narsisti, useita kierrossa tms. Tällä exälläkin sattumoisin on menossa asunto alta. Minullekin tunnusti rakkauttaan jo muutan viikon jälkeen.
Kaikki oli liian hyvää ollakseen totta, kumpa olisin tajunnut sen aiemmin.
Nähtiin myöskin aika harvoin.

Jokamies, sano sitten mitä me naiset ei tajuta esim. mun tapauksessa? Onko miehelle normaalia toimintaa 'rakastua' noin nopeasti ja silti olla tapaamatta suuren rakkauden kohdettaan usein? Eikö se mene niin jos rakastaa ja varsinkin alussa kun pitäisi olla oikeen huuma niin sillon pyrkisi näkemään rakastettuaan niin paljon kuin mahdollista vaikka se tarkoittaisi lievää univajetta tai muita uhrauksia?

Jokamies, sano sitten mitä me naiset ei tajuta esim. mun tapauksessa? Onko miehelle normaalia toimintaa 'rakastua' noin nopeasti ja silti olla tapaamatta suuren rakkauden kohdettaan usein? Eikö se mene niin jos rakastaa ja varsinkin alussa kun pitäisi olla oikeen huuma niin sillon pyrkisi näkemään rakastettuaan niin paljon kuin mahdollista vaikka se tarkoittaisi lievää univajetta tai muita uhrauksia?
No ehkä teini-ikäiselle on normaalia olla kuin paita ja perse suhteen alkuvaiheessa. Aikuinen ihminen jolla on elämässä velvollisuuksia kuten työ, lapset tms. ei välttämättä oikeasti edes jaksa koko ajan nähdä tai edes jutella vaikka olisikin rakastunut tai rakastumassa. Minulla on usein puhelin äänettömällä koska en aina halua puhua kenenkään kanssa työpäivän jälkeen enkä todellakaan jaksa joka päivä töiden jälkeen olla sosiaalinen.

Ja missä se kultainen keskitie sitten menee tässä asiassa ? Onhan täällä palstalla itketty sitäkin kuinka mies haluaa nähdä LIIAN usein ja sitten naisjoukolla haukuttu se epätoivoiseksi takertujaksi.

No ehkä teini-ikäiselle on normaalia olla kuin paita ja perse suhteen alkuvaiheessa. Aikuinen ihminen jolla on elämässä velvollisuuksia kuten työ, lapset tms. ei välttämättä oikeasti edes jaksa koko ajan nähdä tai edes jutella vaikka olisikin rakastunut tai rakastumassa. Minulla on usein puhelin äänettömällä koska en aina halua puhua kenenkään kanssa työpäivän jälkeen enkä todellakaan jaksa joka päivä töiden jälkeen olla sosiaalinen.

Ja missä se kultainen keskitie sitten menee tässä asiassa ? Onhan täällä palstalla itketty sitäkin kuinka mies haluaa nähdä LIIAN usein ja sitten naisjoukolla haukuttu se epätoivoiseksi takertujaksi.
No tuo on aikuiselle ihmiselle ihan normaalia eli että on muutakin elämää kuin uusi ihastus. Mutta miten voi parin tapaamisen jälkeen sitten olla umpirakastunut ja haluta muuttaa saman katon alle? Minusta sekin on just sellaista teinimeininkiä.

Mitä epäilyttävää siinä on, että miehellä on usein puhelin äänettömällä? Mulla on melkein koko ajan puhelin äänettömällä ja ei siinä ole takana mitään sen epäilyttävämpää kuin huonomuistisuus sen suhteen, että kun laitan puhelimen äänettömälle luennon ajaksi, unohdan laittaa äänet takaisin päälle luennon jälkeen.

[QUOTE="vieras";28682758]Mitä epäilyttävää siinä on, että miehellä on usein puhelin äänettömällä? Mulla on melkein koko ajan puhelin äänettömällä ja ei siinä ole takana mitään sen epäilyttävämpää kuin huonomuistisuus sen suhteen, että kun laitan puhelimen äänettömälle luennon ajaksi, unohdan laittaa äänet takaisin päälle luennon jälkeen.[/QUOTE]Palstaämmien tulkintaoppaan mukaan se tarkoittaa sitä että olet narsisti ja uskoton.

[QUOTE="Vieras";28682485]Oon aika hämilläni koska edellinen oli sellanen et halusi tavata vaikka joka päivä ja tuli usein ihan väsyneenäkin duunin jlk yövuorosta siis mun luo vaikka aamulla piti jo lähtee ajoissa duuniin, mut sillä oli aina niin ikävä mua.

No nyt on sellanen joka sano jo kahden vkon tuntemisen jlk että rakastaa mua, mutta mutta...kovin on nyt tän parin kuukauden aikana ollut kiireinen, siis tavattu noin kerran viikossa ja aika usein perunut vedoten ihan ihme syihin esim. ollut kipeenä tai yliväsynyt tms. Itse en ole hänelle tunnustanut mtn rakkautta koska se on aika aikaista mun mielestä ja hän sanoo sen olevan ok et tarvitsen enemmän aikaa. No niin kai kun tapaa niin harvakseltaan niin ei ees tunneta viel kunnolla, miten sitä vois muka rakastaa ja senkin takia ne hänen rakkauden tunnustukset on musta outoja.. Kundi sanoo et rakastaa niin paljon ja haluaa olla ikuisesti yhdessä. Eikö toiset sitten vaan ole niin intohimoisia vai mitä ihmettä...enkö mä muka sais vaatia enemmän huomiota kun aika helposti on tullut jo riitaa noista sen tapaamisten perumisista. Mies sanoo et aletaan asuu yhdessä niin sitten nähdään enemmän, sano noin jo 2 vkon tuntemisen jälkeen, onko toikaan normaalia et noin nopee ois valmis asuu yhdessä...[/QUOTE]

ettei vaan olis mun miehestä kyse? n. Kerran viikossa se menee johonki,viimeks oli yötäki jossain.. mulla on nyt käsi leikattu niin on paljon enempi ollu koton ku lapsia on vaikee hoitaa 1kädellä...

no vaikka ei oliskaan niin varattu se taitaa olla ja arpoo nyt sitte sun ja vaimonsa välillä..

[QUOTE="vieras";28682758]Mitä epäilyttävää siinä on, että miehellä on usein puhelin äänettömällä? Mulla on melkein koko ajan puhelin äänettömällä ja ei siinä ole takana mitään sen epäilyttävämpää kuin huonomuistisuus sen suhteen, että kun laitan puhelimen äänettömälle luennon ajaksi, unohdan laittaa äänet takaisin päälle luennon jälkeen.[/QUOTE]

Mullakin on puhelin aina äänettömällä/värinällä, kun inhoon kaikkia soittoääniä :D

Minulla ainakin kaikki uudet miestuttavuudet ovat olleet liiankin innokkaita tapaamaan. Siis heti ja jatkuvasti pistäisi olla yhteydessä tai yhdessä.
Miten itse? Jos todella pidät ja tykkäät toisesta, niin etkö halua olla yhdessä hänen kanssaan ja muu on sivuseikkaa?
Eri asia tietenkin, jos toinen osapuoli on varattu ja hän on vailla vain seksiä silloin tällöin.

eipä vältisti ole tuhoon tuomittuja. luokkakavereita kun katsoo niin aika moni heistä on siinä suhteessä mihin aikoinaan sitoutuivat.
voisipa melkein sanoa että he jotka tosi aikaisin löysivät toisensa ovat vieläkin yhdessä.
yhtälöön ei tosin sovi alkoholi ja työttömyys.

[QUOTE="vieras";28682535]En pitäisi sitä mitenkään ihmeellisenä, että ei halua tavata usein. Mies haluaa ehkä ottaa hitaasti suhteen alussa tai on vain sellaisia ihmisiä, jotka kaipaavat paljon omaa rauhaa. Mutta tuo yhdistettynä siihen, että muutaman tapaamisen jälkeen sanoo rakastavansa ja haluaa muuttaa yhteen kuulolstaa erittäin epäilyttävältä.[/QUOTE]

Näin. Voi olla mahdollista että rakkaudentunnustukset ja yhteenmuutosta puhuminen ovat huijausta.

Yhteistyössä