Uusi toiveilija joukkoonne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arianrhod
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

arianrhod

Jäsen
14.12.2008
140
0
16
Heipodei =)

Olemme miehen kanssa toiveilleet jo hyvän tovin, ensi kuussa pärähtää vuosi mittariin. Tutkimukset ovat alkaneet ja välillä epätoivo kalvaa. Pillerit lopetin 12/07 ja toiveilu aloitettiin 1/08. Pillereiden jälkeen eka tyhjennysvuoto tuli melko ok, mutta sen jälkeen menkkoja ei ole tullut ilman teroluteja.

Itse epäilen minulla olleen yksi tuulimuna, sillä n. puoli vuotta sitten tein positiivisen haamun, mutta ei se enää tummentunut...

Nyt on menossa kp 38/26-28(teroilla norm, nyt teroton kierto). Kävin lääkärissä kp 27, ovismaisia tuntemuksia minulla oli tässä kierrossa aika moneen otteeseen, en sitten tiedä... Mutta lääkäri sanoi silloin että menkat olisivat alkamassa, sillä pientä tihkuvuotoa kohdunsuulla oli, mutta eipä niitä menkkoja sitten kuulunutkaan. Tuossa kp 34-35 alkoi tulla runsaasti kirkasta limaa, seuraavana päivänä sitten kävelin portaissa, huomasin että rinnat ovat kipeät. Päivä päivältä rintoihin koskee enemmän ja nännit ovat ihan hipaisu-arat. Kävelykin jo sattuu. Välillä on epämääräisiä nippailuja alavatsassa ja yskiessä, hirveää väsymystä ja palelua. Negan tein kp 36, apteekin omalla testillä.

Ensi viikolla meinasin vielä tehdä yhden testin, jos ei radikaalisti muutu olotila. Ja sitten jo torstaina onkin neuvolassa aika, josta saadaan lähete lapsettomuuspolille. Mutta näin, olisi kyllä ikiaikojen paras joululahja jos tulisi tieto kääröstä :heart: Eli ilmoittaudun joukkoonne =)

Yhteistyössä