Olen toisen kerran raskaana.. Olemme kaikki hyvin onnellisia ja eniten (luulen) 3-vuotias poikaamme Santtu. Mutta minua hieman huolestuta miten onnellinen hän on sitten kun vauva syntyy? Kun alkavat öiset itkut ja minulla ei ole enää hänelle yhtä paljon aikaa kuin nyt..? Santtu on kasvannut suvussamme ainoana pienokaisena (ei ole pilalle lellitty ja hän on todella ystävällinen ja kiltti, eikä yhtään agressiivinen muiden lasten kanssa) ja on tottunut saamaan kaiken rakkauden ja hellyyden itselleen ja sitten yhtäkkiä tule itkevä kääre joka vie koko shown..
En olisi yhtään näin paljon huolissani tulevasta ellei olisin neuvolasta saanut niin älyttömästi kirjallisuuta joka käsittelee tätä "ongelmaa"! Kaikki artikkelit ja kirjaset kertovat kuinka ihanne lapsesta tule monsteri..
Millaisia kokemuksia/ajatuksia teillä on? Ehkä olen iän puolesta niin epävarma... (olen 24-v.)
Pliis, vastatkaa!!! :snotty:
En olisi yhtään näin paljon huolissani tulevasta ellei olisin neuvolasta saanut niin älyttömästi kirjallisuuta joka käsittelee tätä "ongelmaa"! Kaikki artikkelit ja kirjaset kertovat kuinka ihanne lapsesta tule monsteri..
Millaisia kokemuksia/ajatuksia teillä on? Ehkä olen iän puolesta niin epävarma... (olen 24-v.)
Pliis, vastatkaa!!! :snotty: