Uusi tuttavuus loukkaantui (?), kun tapaan ystäviäni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijakJs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijakJs

Vieras
Tutustuin yhteen mieheen harrastukseni kautta muutama viikko sitten. Ollaan tavattu nyt kolme kertaa ja mies on ihan mukava, kiinnostava tyyppi. Meillä molemmilla on tilanne, että ollaan erottu tahoillamme ja kummallakin on kolme pientä lasta ennestään. Kummallakin on "lapsellinen" viikko samaan aikaan, ja joka toinen viikko on siten lapsivapaa.

Itse haluan viettää illat ja viikonlopun lasteni kanssa, sen viikon kun he ovat luonani. Sillä viikolla en harrasta tai hengaile ystävienkään kanssa. Oma työ, lasten koulu ja hoitopäivät vievät kuitenkin ison osan arkipäivistä. "Vapaaviikko" on sitten sitä varten, että näen ystäviä ja harrastan.

Tuo uusi miestuttavuus haluaisi viettää yhdessä kaiken vapaa-ajan, ja se vähän häiritsee minua. Olemme kuitenkin vasta tapailleet joitain kertoja. Tämä viikko on ns lapseton viikko kummallakin, mutta minulla oli eilen iltana toisen harrastus-/kaveriporukan sovittu tapaaminen ja tänään oli ystäväni kanssa sovittu vesijumppa. Minua vaivaa se, miten miestuttavuus kommentoi viesteillään sitä, kun kerroin olevani varattu... Hän on pariin kertaan laittanut viestin, että hänen koko viikkonsa on ihan vapaa. Ystäväni ja minun jumppaa hän kommentoi, että "jos menet ennemmin kaverisi kanssa niin se on ihan ok". Ja muistutti vielä myöhemmin, että jospa hänellekin löytyisi vapaata aikaa niin hän on ihan vapaana. Jne. Kirjoitettuna siis ihan ok, mutta jos lukee rivien välistä, niin minusta kuulostaa että hän on loukkaantunut kun näen kavereitani. Ja lisäksi, ettei hänellä ole hirveästi kavereita, joita hän tapaisi.

Lukisitte samoin, vai luento liikaa rivien välistä?

moi,

Mies kaipaa sua ja kun mies kirjoittaa noinkin se myös tarkoittaa. En suosittele lukemaan rivien välistä, ja jos vaivaa niin kysy asiasta. Puhumalla sekin selviää. Tyyliin 'nyt kun me on aloitettu tapailemaan niin sua vaivaa yksi juttu, eli kokeeko sun ystävät kilpailijoinaan'? Tjsp. T Mies

Tutustuin yhteen mieheen harrastukseni kautta muutama viikko sitten. Ollaan tavattu nyt kolme kertaa ja mies on ihan mukava, kiinnostava tyyppi. Meillä molemmilla on tilanne, että ollaan erottu tahoillamme ja kummallakin on kolme pientä lasta ennestään. Kummallakin on "lapsellinen" viikko samaan aikaan, ja joka toinen viikko on siten lapsivapaa.

Itse haluan viettää illat ja viikonlopun lasteni kanssa, sen viikon kun he ovat luonani. Sillä viikolla en harrasta tai hengaile ystävienkään kanssa. Oma työ, lasten koulu ja hoitopäivät vievät kuitenkin ison osan arkipäivistä. "Vapaaviikko" on sitten sitä varten, että näen ystäviä ja harrastan.

Tuo uusi miestuttavuus haluaisi viettää yhdessä kaiken vapaa-ajan, ja se vähän häiritsee minua. Olemme kuitenkin vasta tapailleet joitain kertoja. Tämä viikko on ns lapseton viikko kummallakin, mutta minulla oli eilen iltana toisen harrastus-/kaveriporukan sovittu tapaaminen ja tänään oli ystäväni kanssa sovittu vesijumppa. Minua vaivaa se, miten miestuttavuus kommentoi viesteillään sitä, kun kerroin olevani varattu... Hän on pariin kertaan laittanut viestin, että hänen koko viikkonsa on ihan vapaa. Ystäväni ja minun jumppaa hän kommentoi, että "jos menet ennemmin kaverisi kanssa niin se on ihan ok". Ja muistutti vielä myöhemmin, että jospa hänellekin löytyisi vapaata aikaa niin hän on ihan vapaana. Jne. Kirjoitettuna siis ihan ok, mutta jos lukee rivien välistä, niin minusta kuulostaa että hän on loukkaantunut kun näen kavereitani. Ja lisäksi, ettei hänellä ole hirveästi kavereita, joita hän tapaisi.

Lukisitte samoin, vai luento liikaa rivien välistä?

-Lukisin melko lailla samoin. Varsinkin jos sulla kuitenkin on aikaa myös hänen kanssaan. Kuulostaa aika takertuvalta tavalta seurustella. Voi käydä tosiaan ahtaaksi olo myöhemmin. Omaa aikaa saa ja pitää olla muuallakin kuin hänen seurassaan.

Tämä on hyvä pointti ja tälleen yritin ajatella kun kirjoitin aloitukseni tänne tiistaina. Nyt sitten kahtena yönä tuo mies on laittanut monta viestiä siitä, kuinka olen niin ihana ja suloinen jne, vielä joskus aamuyöstä on kirjoitellut (on päivätyössä virka-aikana eli pitäisi varmaan nukkuakin öisin). Edelleen hän on illat vaan ollut kotona, kertonut otkeneensä ikävää.

Suunnittelimme alun perin tulevaksi viikonlopuksi yön yli teatterireissua, mutta tulin eilen illalla oksennustautiin ja jouduin perumaan reissun. Mies on pitänyt sen jälkeen tyystin hiljaisuutta, ja selvästi mököttää. Vaikka hän vaikutti muutaman tapaamisen perusteella ihan kivalta, niin ehkä kuitenkin näiden perusteella kuva hänestä on vähän outo ja epävakaa, ripustautuva.

Huh, unohda koko mies. Tuo menee vain pahemmaksi. Kohta huomaat, ettet saa lainkaan tavata tuttaviasi ja olet menojasi vahtivan, mököttävän ja raivokohtauksia saavan miehen vankina.

Olen ollut vastaavassa tilanteessa joskus ja en kyllä siihen jäänyt,

Toisaalta nykyisen kanssa oli alkuu samanlaista mutta sillä erolla ettei meistä kumpikaan halunnut olla yhtään vapaata hetkeä erossa toisitaan kuin ihan pakosta. Ihmekkös tuo kun rakastan edelleen yli kaiken tuota mies-kultaani ja yhteistä taivalta jo takan 17 vuotta.

Sen kyllä tuntee hyvin alussa jo onko "kemiat ja tähden asennot" paikallaan :ROFLMAO: Silloin "takartuminenkin " tuppaa olemaan vahvasti molemmin puolista. Toki ei me miehen kanssa ystäviä jätetty täysin, mutta siis kun olin ystävien kanssa kaipasin vaan miestäni :)

Hänellä ei ilmeisesti ole ns omaa elämää lainkaan, kun ripustautuu tiiviisti? Tai sitten on sensorttista tyyppiä, joka rakastuu tulisesti heti ensi silmäyksellä menettäen yöunensa ja jättäen rakkauden vuoksi kaikki kaverinsa :D

Tyylinsä, ja varsinkin se, ettei ole ystäviä, niin viittaa narsistiin.

Tutustu tautiin netissä ja peilaa mieheen. Sellainen on kamala, pilaa monien elämän ympärillään. Mustasukkaisuuskin on niillä yleinen vaiva.

Ole varovainen, saatko urkittua tietoa hänen ex tutultaan?

Hänellä ei ilmeisesti ole ns omaa elämää lainkaan, kun ripustautuu tiiviisti? Tai sitten on sensorttista tyyppiä, joka rakastuu tulisesti heti ensi silmäyksellä menettäen yöunensa ja jättäen rakkauden vuoksi kaikki kaverinsa :D

Tai sitten on sairaalloisen mustasukkaista tyyppiä, kuten yksi exäni oli. Ei kannata tuhlata aikaa tuollaisen kanssa. Siitä tulee vain paha mieli kummallekin.

Yhteistyössä