K
Kaisa
Vieras
Ei se raskaus varmaan oo näkynyt. Mulla on kolmas raskaus kolmen vuoden sisään, äippäloma alkaa lokakuun alussa ja nyt viimeisen kuukauden on näkynyt että odotan.
Epäilen ettei olisi tullut valituksi jos olisi raskaus näkynyt.
Siitä taas en oo mitään mieltä että tekikö työnhakija oikein vai väärin. Itse en olisi paikkaa ottanut vastaan, enkä hakenutkaan jos olisin tiennyt olevani raskaana ja "turvallisilla viikoilla".
Epäilen ettei olisi tullut valituksi jos olisi raskaus näkynyt.
Siitä taas en oo mitään mieltä että tekikö työnhakija oikein vai väärin. Itse en olisi paikkaa ottanut vastaan, enkä hakenutkaan jos olisin tiennyt olevani raskaana ja "turvallisilla viikoilla".