Uusi ulkomuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jojotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jojotar

Vieras
On tullut vastaan vähän outo ongelma..mihin en ole osannut varautua.

Olen ollut jonkin verran ylipainoinen murrosiästä alkaen, kun olen tutustunut mieheeni, en todellakan ollut mikää laiheliini.
Vuosien kulessa painoa on ollut joskus enemmän joskus vähän vähemmän.
N.vuosi sitten panin elämäni remonttiin, aloin elää ns.terveellisesti.
Sehän onkin kohentanut ulkonäköäni aikalailla, melkein itsekin huomaan, paitsi että tunnettua on että ylipainoinen vielä hoikkanakin tuntee alitajuisesti olevansa lihava.

Itse asiaan.
Minulla on mieheni kanssa pitkä taival takana(toivon että edessäkin)
hän ei ole ollut milloinkaan mikään kehujatyyppi, eikä niin kovin huomioiva, ainakaan siinä mitassa mitä useimmat naiset ainakin avioliiton alussa toivoisivat..
Tietysti olen tottunut.
Mutta nyt, kun saan muualta kohteliaisuuksia ja huomionosoituksia, eikä hän vieläkään reagoi sen kummemmin, olenkin alkanut miettiä että pitäisikö näin vanhemmilla päivillä ottaa "ilo irti"?
En ajattele lähteä pettämään, mutta hauskaa haluaisin pitää.
Saattaisi olla vaihteeksi kivaa ja virkistävääkin?

Pieni flirtti piristää kummasti, eikä siinä ole mitään pahakaan ;-) Sen kun nautit saamastasi huomioista ja paistattelet sen piirissä...

Mielestäni voit kyllä mehellesikin aiheesta vihjata.. Oma mieheni on kyllä ollut altis kehumaan, mutta kyllä häntäkin hiukan hätkähdytti, kun laihduttuani hiukan eräs tuttavamies sitä minulle kovasti positiiviseen sävyyn kommentoi..

- Parempi myöhään kun ei "silloinkaan"..

Nimittäin ottaa niitä kehuja.
Saas nähdä huomauttaako mies mitenkään milloinkaan, aika näyttää, vihjaamaan en mene..;)

Alkuperäinen kirjoittaja jojotar:
On tullut vastaan vähän outo ongelma..mihin en ole osannut varautua.

Olen ollut jonkin verran ylipainoinen murrosiästä alkaen, kun olen tutustunut mieheeni, en todellakan ollut mikää laiheliini.
Vuosien kulessa painoa on ollut joskus enemmän joskus vähän vähemmän.
N.vuosi sitten panin elämäni remonttiin, aloin elää ns.terveellisesti.
Sehän onkin kohentanut ulkonäköäni aikalailla, melkein itsekin huomaan, paitsi että tunnettua on että ylipainoinen vielä hoikkanakin tuntee alitajuisesti olevansa lihava.

Itse asiaan.
Minulla on mieheni kanssa pitkä taival takana(toivon että edessäkin)
hän ei ole ollut milloinkaan mikään kehujatyyppi, eikä niin kovin huomioiva, ainakaan siinä mitassa mitä useimmat naiset ainakin avioliiton alussa toivoisivat..
Tietysti olen tottunut.
Mutta nyt, kun saan muualta kohteliaisuuksia ja huomionosoituksia, eikä hän vieläkään reagoi sen kummemmin, olenkin alkanut miettiä että pitäisikö näin vanhemmilla päivillä ottaa "ilo irti"?
En ajattele lähteä pettämään, mutta hauskaa haluaisin pitää.
Saattaisi olla vaihteeksi kivaa ja virkistävääkin?

Tietysti otat ilon irti!
Tulet vielä paremman näköiseksi! silmut koko olemus alkaa loistaa!
nauti siitä niin kauan kuin luoja suo! vaikka olisit kuinka vanha! ;D
on sitten kiva istua vanhana keikkutuolissa ,muistella niitä ihania hetkiä/kokemuksia!
myös niitten miesten suhteen..!! ;D

siis joo, ILO IRTI ja äkkiä! honneeee!! :D

Niin...siis istuskella vieläkin vanhempana keinutuolissa, ja muistella jos muistaa.
Kiitos kannustuksesta, onhan niitä muisteltavia asioita hyvä keräillä, ja juuri sellaisia jotka taatusti muistaa ja hyvällä! ;)

En tässä aikonutkaan paneutua syvällisempään, kunhan ajattelin höpötellä tästä pinnallisemmasta puolesta..näin sanoo ihminen joka elää minun elämääni ;)

Siinä on omat vaaransa kun alkaa iloitella, joten varoitan vaan vaikka se kieltämättä varmaan houkutteleekin ja onhan se itsetuntoa hivelevää kun saa ihailua miehiltä.
Kokemusta on asiasta meikällä. Olin vuosia vain harmaahiirulainen perheenäiti kunnes lapset olivat isoja ja sitten aloin uudelleen kiinnostua omasta ulkonäöstäni ja panostaa siihen ja pukeutumiseen ja huomasinkin yhtäkkiä olevani vielä ihan hyvännäköinen keski-ikäinen ja aloin käydä juhlimassa ystävien kanssa ja vientiä oli ja flirttailua sinne sun tänne, ei kuitenkaan mitään vakavampaa aluksi. Mieheni on aina ollut hyvin välinpitämätön suhteeni, olin kuin itsestään selvyys, ei kehuja jos nyt ei tosin haukkujakaan, mutta suhteemme oli aika tylsä ja väljähtynyt lasten lähdettyä kotoa.
Kunnes sitten tapasin miehen, joka vei jalat alta ja ihastus oli molemminpuolinen ja nyt meillä on ollut suhde jo kolmisen vuotta ja olen kuin elänyt uutta nuoruutta, rakastunut uudelleen ja nautin naisudestani täysillä.
Surullista vaan on että olemme kumpikin naimisissa eikä ole tarkoitus erotakaan, mutta silti meillä on hyvä yhdessä ja nautimme suhteestamme.
Eli joskus se iloittelu voi johtaa pidemmälle kuin oli tarkoitus ja muutta elämää rajustikin.

Kyllä, todella surullista edellisen kirjoitus. Oletko miettinyt miten epäreilu olet miehellesi kun et kerro hänelle ja anna hänelle mahdollisuutta päättää haluaako hän elää suhteessa jossa petetään, valehdellaan ja salataan.

Jatka vain pettämistä, te kaksihan sovitte toisillenne olettehan kumpikin epäluotettavia , mutta anna toisellekin mahdollisuus jatkaa elämäänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Siinä on omat vaaransa kun alkaa iloitella, joten varoitan vaan vaikka se kieltämättä varmaan houkutteleekin ja onhan se itsetuntoa hivelevää kun saa ihailua miehiltä.
Kokemusta on asiasta meikällä. Olin vuosia vain harmaahiirulainen perheenäiti kunnes lapset olivat isoja ja sitten aloin uudelleen kiinnostua omasta ulkonäöstäni ja panostaa siihen ja pukeutumiseen ja huomasinkin yhtäkkiä olevani vielä ihan hyvännäköinen keski-ikäinen ja aloin käydä juhlimassa ystävien kanssa ja vientiä oli ja flirttailua sinne sun tänne, ei kuitenkaan mitään vakavampaa aluksi. Mieheni on aina ollut hyvin välinpitämätön suhteeni, olin kuin itsestään selvyys, ei kehuja jos nyt ei tosin haukkujakaan, mutta suhteemme oli aika tylsä ja väljähtynyt lasten lähdettyä kotoa.
Kunnes sitten tapasin miehen, joka vei jalat alta ja ihastus oli molemminpuolinen ja nyt meillä on ollut suhde jo kolmisen vuotta ja olen kuin elänyt uutta nuoruutta, rakastunut uudelleen ja nautin naisudestani täysillä.
Surullista vaan on että olemme kumpikin naimisissa eikä ole tarkoitus erotakaan, mutta silti meillä on hyvä yhdessä ja nautimme suhteestamme.
Eli joskus se iloittelu voi johtaa pidemmälle kuin oli tarkoitus ja muutta elämää rajustikin.

Ilon voi ottaa elämästä muutenkin irti ilman että pitää alkaa pettää ,jotakin pientä flirttiä jokainen harrastaa ja voipi jopa ihastuakin mutta, sinä petät miestäsi siis JO 3 vuottako??
Miksi et jätä miestäsi sitten? ihmeellistä hommaa...
Jätä se niin saa mieskin mahdollisuuden tulla TAAS onnelliseksi jonkun toisen kanssa ja nyt se ei ehkä anna itselleen edes mahdollisuutta ihastua johonkin toiseen naiseen, koska se LUULEE että sä olet sille uskollinen?

no jaaa... what ever hä?

Surullista vaan on että olemme kumpikin naimisissa eikä ole tarkoitus erotakaan"

eikö ole tarkoitus eroa,jatkaa pettämistä vain??

noh, ei tuo mieskään mitään vakavampaa kanssasi halua ,ette te toisianne oikeasti rakastakkaan sitten,VAIKKA SE TYYPPI VEI SULTA JALAT ALTA...??? ehkä luulit vain? ;D
taitanee teidän salasuhde olla vain fuck-relation tasolla hä? ;D

Jos miehesi ei anna kehuja, niin pyydä niitä. Kerro, että haluat ja tarvitset niitä. Voithan vaikka tokaista, että kurjaa saada vierailta miehiltä kehuja, mutta oma mies ei koskaan kehu... Ehkä tuollainen "täky" herättäisi miehen huomioimaan sinua, ettei pidä itsestäänselvyytenä.

Yhteistyössä