Uusi viestitoiminto-systeemi FB:ssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Sinne näkyy tallentuvan kaikki online-keskustelutkin, mitä ihmettä!! En tietääkseni ole tuollaista koskaan hyväksynyt.. vai olenko sittenkin.. Ja noita ketjuja ei voi enää poistaa mistään, arkistoida vain? Apua, auttakaa joku. Alkaa jo niin ärsyttämään tuo Facebook, että kai se on kohta erottava! Mitenhän saan vanhan viestisysteemin takaisin?

Siellä ne ovat muitten viestien kanssa viestilaatikossa. Minä kyllä löysin sieltä poista-kohdan, mutta kun yritän poistaa, saan vain ilmoituksen, että viestiä ei löytynyt. :(

Tosi ärsyttävää. Ja tosiaan jopa vuoden takaa näkyy ruudussa keskustelut, kun joku tulee juttelemaan. TYHMÄÄ!

[QUOTE="vieras";23663577]Jos mulle aloittaa nyt joku kaveri keskustelun, niin samassa ruudussa näkyy myös meidän edellinen/edelliset keskustelut, kuukausienkin takaa![/QUOTE]

Siis tätäkö tässä tarkoitettiin? Ettei kuitenkaan mitään sellaista, että muut kaverit voisivat nähdä ne kahdenkeskiset chat-keskustelut?

Onnistuu poistaa viestit mut vaan yksitellen. Mene viestiin--->oikealla ylhäällä TOIMET--->poista. Itsekään en muista että olisin hyväksyny mitään uudistusta. Todella raivostuttava, lisäks viestit junnaa jossain tunti tolkulla.

Ah, tännehän on tullut vastauksia!

Eli juurikin noin. Live-keskustelut tallentuvat inboxiin ja sieltä niitä ei meinaa saada millään poistettua. Mutta joku jo tiesikin, miten ne saa poistettua, huhhuh. Meinaan on vähän luotto mennyt tuohon koko Facebookiin ja en yhtään ihmettelis jos joku kaunis päivä kaikki viestiketjut lävähtäs johonkin julkiselle seinälle tms. :(

Ai kamala mikä ajatus et ne tulis julkisina seinälle, vois olla aikamonta perheriitaa sitten edessä (ei välttämättä minulla, mutta monella muulla). Tosin onpa joskus tullut ystävälle vuodatettua parisuhteen ongelmiakin siellä...

Yhteistyössä