Uusia "Sotanorsuja" valmiina elämäntapamuutokseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aktiivinen jäsen
27.08.2010
1 931
0
36
Helsinki
minalupaan.blogspot.com
Meillä on ollut nyt jo hetken aikaa käynnissä muutamien aktiivisten ihmisten kanssa painonpudotus-/elämäntapamuutosprojekti. Haluaisimme kuitenkin lisää porukkaa keskuutemme!

Eli jos sinulla on innokkuttaa ja ainakin jonkun verran ylipainoa niin olet enemmän kuin tervetullut joukkoomme.

Meillä on siis Facebookissa salattu yhteisö jossa keskustellaan ja ilmoitetaan edistymisestä. Maanantaisin on punnitus, joten nyt on juuri sopiva hetki liittyä seuraamme!

Jos olet innokas, niin lähetä minulle toki yksityisviestiä.

Ja jos haluat vilkaista aluperäiseen keskusteluumme, se löytyy täältä:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussa...-vertaistukea/

Karma kiittää!

Meillä on ollut nyt jo hetken aikaa käynnissä muutamien aktiivisten ihmisten kanssa painonpudotus-/elämäntapamuutosprojekti. Haluaisimme kuitenkin lisää porukkaa keskuutemme!

Eli jos sinulla on innokkuttaa ja ainakin jonkun verran ylipainoa niin olet enemmän kuin tervetullut joukkoomme.

Meillä on siis Facebookissa salattu yhteisö jossa keskustellaan ja ilmoitetaan edistymisestä. Maanantaisin on punnitus, joten nyt on juuri sopiva hetki liittyä seuraamme!

Jos olet innokas, niin lähetä minulle toki yksityisviestiä.

Ja jos haluat vilkaista aluperäiseen keskusteluumme, se löytyy täältä:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussa...-vertaistukea/

Karma kiittää!

Pitääkö olla rekisteröitynyt, että näkee tuon linkin? Mulle se ei nimittäin toimi. Aloitin kuurin eilen. Ylipainoa on kovastikin. Olisin innokas mukaan!

Olishan se...en tosin ole facessa, enkä aio rekisteröityäkään. Mutta tsemppiä ryhmälle. Mä yritän itsekseni pudotella hiilareita ruokavaliostani. En kuitenkaan ala varsinaiselle laihikselle, painoa on 10kg ylimääräistä.

[QUOTE="maam";24885820]ylipainoa ei mutta todellatodella huonot ruokailutottumukset ja valtavat reidet sekä pakarat löytyy. i'm in![/QUOTE]

Meinaatko kuitenkin pudottaa myös painoa? Meillä kun yhteisenä tavoitteena olisi ruokailu- ja liikuntatottumusten muuttamisen lisäksi myös tuo painon pudottaminen.

Saanko udella mittojasi? Mitään ihan riukuja ei mielellään mukaan otettaisi, mutta jos edes vähän menee esim painoindeksi normaalin yläpuolelle, niin mukaan pääsee! :) Muuten asia on neuvoteltavissa ;)

Että mikä sun tavoitteesi olisi ja miten siihen aiot pyrkiä? :D

no miten pääsee mukaan?

Sä et vissiin ole rekisteröitynyt? Tähän asti ihmiset ovat lähettäneet mulle yksityisviestiä ja olemme sitä kautta hankkiutuneet fb-kavereiksi (muuten homma ei onnistu).

Mutta jos et ole rekisteröitynyt, niin joku kiertotie tähän nyt pitäisi vissiin löytää. Ehdotuksia? :D En tässä julkisesti viitsisi nimeäni jakaa!

Sä et vissiin ole rekisteröitynyt? Tähän asti ihmiset ovat lähettäneet mulle yksityisviestiä ja olemme sitä kautta hankkiutuneet fb-kavereiksi (muuten homma ei onnistu).

Mutta jos et ole rekisteröitynyt, niin joku kiertotie tähän nyt pitäisi vissiin löytää. Ehdotuksia? :D En tässä julkisesti viitsisi nimeäni jakaa!

no ei siihen taida oikein olla... no katsotaan jos jaksan rekisteröityä tässä joku hetki.

[QUOTE="hmm";24885894]Mäkin voisin liittyä, mut en ole rekisteröityny. Kuulostaa sellaiselta ryhmältä, mitä olen vähän ettinytkin[/QUOTE]

No mutta mahtavaa :) Käväisepä säkin tuolla chatissa ja etsi nimimerkki karma. Klikkaa sitä ja klikkaa sen jälkeen dialogue. Näin pääsemme yhteyteen!

Yhteistyössä