Uusia ystäviä Jyväskylän alueelta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

suikku

Aktiivinen jäsen
04.06.2007
1 529
0
36
en tiedä minne olisin laittanut tän viestin mut laitoin sit tänne.. siis etsiskelisin uusia ystäviä.. itse olen vähän aikaa asustellut jyväskylässä enkä tunne täältä oikein ketään.. ja olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin.. miehen kanssa yritellään vauvaa ja olisi kiva tutustua sellaisiin jotka jo odottavat tai ovat jo saaneet vauvan tai jotka yrittävät ja myös muihinkin.. siis oikeastaan ystäviä kaipailisin :)

Kerrohan jotain vähän itsestäs.. ikää jne. =)
Asun myös jykylässä ja kevät vauvasta haaveilen. Kirjoittelen tuonne kevätvauvasta haaveilevat 2008 ketjuun.. sinne vaan joukon jatkoksi! :wave:

niin oon 24v.. iloinen, sosiaalinen, htajuinen,harrastan käsitöitä jonkun verra, kukkia (viherkasveja,kesäkukkia), luen, tykkään uida.. shoppailu on kivaa silloin kun on rahaa =) tästähän tuli ku joku deitti ilmotus.. no ei sellast sentään :) tällä hetkellä nin kova vauva kuume et kaupungilla näkyy raskaana olevia naisia hirveästi..

Hah, mä luulin että mä vaan nään täällä raskaana olevia, mut jos säki näät niitä ni en mä ihan hullu oo. :D

Mä oon siis pian 25 ja ukko 24. Toisinpäin ku teillä. =)
Opiskelut on loppusuoralla ja työharjottelussa aherran syksyyn asti. Asutaan yhdessä kahden kissan ja koiran kanssa. Harrastukset pyörii pääasiassa siis koiran ympärillä. :p

Mikäs sut jyväskylään tuo?

Meki ollaan asuttu täällä vasta pari vuotta ja mulla on yks Jyväskyläläinen kaveri.. :) Siihenkin tutustuin toisessa kaupungissa.. joten liikaa ei ainakaan oo täältä kavereita löytynyt. ;)

Käyn toivottamassa sut tervetulleeks vielä tuonne haaveilijoihin. :wave:

no töidenhän perässä tänne ja kun ukonkin löysin :) meillä onkin sit se riiviö täällä pyörimässä jaloissa, eli se kani mitä jo kirosin tuolla haaveilijoissa :laugh: onneks on nyt nukkumassa ni ei tee ilkeyttä.. pitäis viedä se ulkona käymään kunhan saan valjaisiin.. mulla oli käppänä vähän aikaa sitten mut mun vanhempien piti opettaa se olee yksin kun asuvat omakotitalossa ja ite kerrostalossa ja se ulvo ihan hulluna yksin.. joten ne rakastu siihen nii hullusti etten saanu takas sitä ja nyt se on kunnon lellipentu siellä :) pitäis saada ittensä liikkeelle ja pesee pyykkiä.. laiska olo tälläsellä helteellä.. pitäs kesäkenkiäkin mennä shoppailee mut kauppoihin varmaa tukehtuu..

Yhteistyössä