uusin kaksplus-numero

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nanna1980

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
1 796
0
36
OOTTEKO LUKENEET TUOTA UUSINTA KAKSPLUS-LEHTEÄ??(9/08)JÄRKYN NÄKÖISTÄ TUO KEISARINLEIKKAUS, JA kerrottiin et mennään 7 ihokerroksen läpi,ei kiitos tänne sektiota, jos joskus vielä toisen saan.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja been there-done that:
mull tehtiin yöllä ja aamulla painelin suihkuun että eipä mulla ainkaan paljoo tuntunu..ylös pääseminen oli vaikeaa mutta muuten jees.

pakko lisätä että toka syntyi alateitse ja jos sais valita niin millon vaan valitsisin ns.normisynnytyksen sillä se sektio (mulla siis hätäsektio) oli henkisesti niin rankka että en kestäis toiste.

Sain kaksoseni sektiolla (ihan syystä!), enkä todellakaan halua synnyttää alakautta ikinä. Mulle sektio oli hyvä kokemus, ei kauheita kipuja (paitsi eka ylösnousu oli kamala). Mieski sano, että jännitti kauheasti, mut ei ollu pahakaan kokemus :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sain kaksoseni sektiolla (ihan syystä!), enkä todellakaan halua synnyttää alakautta ikinä. Mulle sektio oli hyvä kokemus, ei kauheita kipuja (paitsi eka ylösnousu oli kamala). Mieski sano, että jännitti kauheasti, mut ei ollu pahakaan kokemus :)

Voi kun miekin oisin saanut!

Onneksi ei tarvitse katsoa lääkäriä työssään. Itse toivuin sektiosta tosi nopeasti. Luulen, että jos olisin joutunut puskemaan melkein 5 kiloisen alakautta, olisimme olleet lapsen kanssa muusia molemmat.

mull tehtiin yöllä ja aamulla painelin suihkuun että eipä mulla ainkaan paljoo tuntunu..ylös pääseminen oli vaikeaa mutta muuten jees.

Mulla lähes sama kokemus. Esikoinen leikattiin perätilan vuoksi. KLO 13 alkoi leikkaus, ostatolla olimme klo 16 jälkeen ja puoli kuusi kävelin vessasta sänkyy, kylläkin kaksinkerroin. Alatiesynnytyksen jälkeen olin kyllä kunossa, mutta alapää yli kaksi viikkoa kipeä.

pakko lisätä että toka syntyi alateitse ja jos sais valita niin millon vaan valitsisin ns.normisynnytyksen sillä se sektio (mulla siis hätäsektio) oli henkisesti niin rankka että en kestäis toiste.

Suunniteltu on eri asia kuin hätäsektio, sellaista kukaan ei toivo.

Yhteistyössä