"uusioperheessä"toinen osapuoli ei halua tavata silloin kun hällä lapset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä ongelmana kun miesystävälläni on hänen 2 lastaan luonaan hän ei silloin halua tavata.Eikä myöskään kerkeä vastaamaan puhelimeen jne..Leikkii ja viihdyttää lapsiaan koko sen ajan kun on heidän kanssaan.Tosin ei silloin kun lapset päväkodissa/koulussa.

Itseltäni rupeaa jo hermot menemään tälläiseen touhuun.

En tiedä voiko syynä olla ettei tavata... Kun lapset mielestäni jo sen verran isoja että heidän pitäisi nukkua omassa sängyssä ja selviytyä wc.stä yksin...Ja kun tästä asiasta mainitsen on vastaus älä puutu asiaan...Ikää siis lapsilla 6 ja 8.

Ehkä mies ei halua vielä esitellä sinua lapsilleen, onhan se tosi iso juttu. Hienoa, että omistautuu lapsilleen ja antaa heille aikaa silloin kun isää näkevät.

ja tosiaan, älä puutu toisten kasvatus asioihin, jos ei mies kerran ole vielä sinua niin lähelle päästänyt, että lapsia tapaisit.

Eihän teillä mikään uusioperhe ole, tarkoitat siis että tapailet miestä, jolla on lapsia? Ehkä mies ei halua mitään uusioperhemeininkiä, ehkä hänen erostaan on liian vähän aikaa. Ehkä hän ei ole varma, kenet naisen hän tulevaisuudessa haluaa lapsilleen esitellä. Se on iso asia, tuoda uusi nainen tuon ikäisten lasten elämään. Kauanko olette tapailleet?

[QUOTE="vieras";25002646]Eihän teillä mikään uusioperhe ole, tarkoitat siis että tapailet miestä, jolla on lapsia? Ehkä mies ei halua mitään uusioperhemeininkiä, ehkä hänen erostaan on liian vähän aikaa. Ehkä hän ei ole varma, kenet naisen hän tulevaisuudessa haluaa lapsilleen esitellä. Se on iso asia, tuoda uusi nainen tuon ikäisten lasten elämään. Kauanko olette tapailleet?[/QUOTE]

Erosta 4v.Silloin kun hällä ei lapsia niin suostuu olemaan yhdessä.Mutta kun lapset paikalla ei nähä 1vkoon.

[QUOTE="vieras";25002589]Meillä ongelmana kun miesystävälläni on hänen 2 lastaan luonaan hän ei silloin halua tavata.Eikä myöskään kerkeä vastaamaan puhelimeen jne..Leikkii ja viihdyttää lapsiaan koko sen ajan kun on heidän kanssaan.Tosin ei silloin kun lapset päväkodissa/koulussa.

Itseltäni rupeaa jo hermot menemään tälläiseen touhuun.

En tiedä voiko syynä olla ettei tavata... Kun lapset mielestäni jo sen verran isoja että heidän pitäisi nukkua omassa sängyssä ja selviytyä wc.stä yksin...Ja kun tästä asiasta mainitsen on vastaus älä puutu asiaan...Ikää siis lapsilla 6 ja 8.[/QUOTE]

Eihän tuo vielä uusioperhe ole, tapailette vain. Koko uusiosinkkuaikani olen tapaillut miehiä vain lasten poissa ollessa, en halua mitään uusioperheleikkejä. Kahvilla voi lastenkin aikaan käydä, kuten muutkin vieraat.
En edes halua mitään uusioperhettä, irvikuva perheestä. Sun, mun ja meidän lapset ja kaikki voivat pahoin ykeensä. Toki tunnen ihan toimiviakin ratkaisuja, mutta lapsia ei ole siihen heti sotkettu.
Hatunnostonarvoinen mies!

Eihän sitä voi aikuinen ihminen vielä 7kk:n perusteella tietää oletteko lopun elämäänne yhdessä, tai edes vuotta, paria pidempään. Ihan oikein mieheltä, ettei tutustuta ja kiinnytä lapsia uuteen ihmiseen. Ja kyllä, olet vielä uusi.

[QUOTE="vieras";25002690]Eihän sitä voi aikuinen ihminen vielä 7kk:n perusteella tietää oletteko lopun elämäänne yhdessä, tai edes vuotta, paria pidempään. Ihan oikein mieheltä, ettei tutustuta ja kiinnytä lapsia uuteen ihmiseen. Ja kyllä, olet vielä uusi.[/QUOTE]

Lapset kyllä jo kiintyneet kutsuvat äidiksi,,uskaltavat kiukutella jne...

[QUOTE="vieras";25002707]Lapset kyllä jo kiintyneet kutsuvat äidiksi,,uskaltavat kiukutella jne...[/QUOTE]

8-vuotias kutsuu isän uutta naista äidiksi reilun puolen vuoden jälkeen..? Miten mä nyt en ihan usko tätä juttua :D

[QUOTE="vieras";25002707]Lapset kyllä jo kiintyneet kutsuvat äidiksi,,uskaltavat kiukutella jne...[/QUOTE]

Noh...tuota nyt en ihan usko :D Eivät näe sinua ikinä, mutta kutsuvat äidiksi?? Joku on katsonut liikaa lässyjä jenkkileffoja :) Jos lapsilla on jo äiti, eivät ne uutta naista kutsu äidiksi, ellei ole opetettu, että se on tämän uuden naisen nimi.

siis minä nostaisin hattua tuommoselle miehelle! :) aivan mahtavaa että ei olla heti sotkemassa lasten elämää uudella naisella. olen nähnyt niin kuinka lapet kärsii ja oirehtii kun uusi kumppani esitellään viikon tapailun jälkeen ja sitten seuravalla viikolla taas uusi :( ja tiiänpä semmosestakin että lasten äiti on kieltänyt lasten isää esittelemästä uutta naistaan heidän yhteisille lapsilleen...

Uusioperhe, haloo...
Äläkä sitten ala vinkuun asiasta ja ala mustasukkaiseksi lapsista! Mieti, jos kyseessä olisi teidän yhteiset lapset ! Olisit kai mielissäsi, että exäsi viettäisi lasten kanssa aikaa. Jos siinä olisi joku uusi naisviritelmä kuvioissa, niin meuhtaisit että lapset nää toissijaiseksi.
Olet kai itse lapseton?

[QUOTE="vieras";25002725]Noh...tuota nyt en ihan usko :D Eivät näe sinua ikinä, mutta kutsuvat äidiksi?? Joku on katsonut liikaa lässyjä jenkkileffoja :) Jos lapsilla on jo äiti, eivät ne uutta naista kutsu äidiksi, ellei ole opetettu, että se on tämän uuden naisen nimi.[/QUOTE]

Niin, ja varsinkaan jo tuon ikäiset. Provosi nyt kyllä tussahti :)

[QUOTE="vieras";25002725]Noh...tuota nyt en ihan usko :D Eivät näe sinua ikinä, mutta kutsuvat äidiksi?? Joku on katsonut liikaa lässyjä jenkkileffoja :) Jos lapsilla on jo äiti, eivät ne uutta naista kutsu äidiksi, ellei ole opetettu, että se on tämän uuden naisen nimi.[/QUOTE]
Näimpä vaan kävi kun 1kk lapset näin..Toki korjasin heille etten ole teidän äiti!

[QUOTE="vieras";25002757]Näimpä vaan kävi kun 1kk lapset näin..Toki korjasin heille etten ole teidän äiti![/QUOTE]

Eli tuolla nimityksellä ei ole mitään tekemistä tässä tapauksessa läheisyyden tai kiintymyksen kanssa. Lapset kai käsittänet tilanteen niin, että isillä on nyt uusi "äiti" vieressä.

Minkä ikäinen olet? Omat lapset? Miten voit olla tuollainen? Anna nyt miehen hoitaa omat lapsensa kuten haluaa, ei siihen kaivata ylimääräistä sotkemaan ja olemaan mustasukkainen.

No NIINPÄ!!!

Mä olen hengaillut uuden miehen kanssa ehkä kahdeksisen kuukautta ja hän käytännössä asuu mun luona, eli viettää PALJON aikaa myös mun lasten kanssa silloin kun lapset joka toinen viikko on minulla ja ei ole kertaakaan edes vahingossa lapset kutsuneet isäksi. Enkä sitä edes vaadi/toivo, noilla on isä ja EHKÄ tuosta nykyisestä jossain vaiheessa tulee isäpuoli tai äidin mies, nyt sitä kutsutaan ihan etunimellä. Ja lapset kyllä on sanoneet sekä minulle että nykyiselleni suoraan että rakastavat sitä jne. mutta että isäksi...

[QUOTE="vieras";25002707]Lapset kyllä jo kiintyneet kutsuvat äidiksi,,uskaltavat kiukutella jne...[/QUOTE]'

:D mun tyttö on kiintynyt isäpuoleensa,mutta ei varmaankaan koskaan tule kutsumaan miestäni isäksi ja kyllä,uskaltaa kiukutella jne..

No NIINPÄ!!!

Mä olen hengaillut uuden miehen kanssa ehkä kahdeksisen kuukautta ja hän käytännössä asuu mun luona, eli viettää PALJON aikaa myös mun lasten kanssa silloin kun lapset joka toinen viikko on minulla ja ei ole kertaakaan edes vahingossa lapset kutsuneet isäksi. Enkä sitä edes vaadi/toivo, noilla on isä ja EHKÄ tuosta nykyisestä jossain vaiheessa tulee isäpuoli tai äidin mies, nyt sitä kutsutaan ihan etunimellä. Ja lapset kyllä on sanoneet sekä minulle että nykyiselleni suoraan että rakastavat sitä jne. mutta että isäksi...

Näinpä :D Ollaan oltu miehen kanssa nyt kolmisen vuotta yhdessä, ja ihan etunimellä meilläkin puhutellaan. Olen sanonut kyllä, että **** on sinun isäpuolesi,(en siis kehottanut näin häntä kutsumaan) mutta silti, etunimi on vaan käytössä:)

Eihän tuo vielä uusioperhe ole, tapailette vain. Koko uusiosinkkuaikani olen tapaillut miehiä vain lasten poissa ollessa, en halua mitään uusioperheleikkejä. Kahvilla voi lastenkin aikaan käydä, kuten muutkin vieraat.
En edes halua mitään uusioperhettä, irvikuva perheestä. Sun, mun ja meidän lapset ja kaikki voivat pahoin ykeensä. Toki tunnen ihan toimiviakin ratkaisuja, mutta lapsia ei ole siihen heti sotkettu.
Hatunnostonarvoinen mies!

Onneksi ei ainakaan meillä voida pahoin vaikka uusperhe ollaankin. On minun, miehen ja kolme yhteistä lasta.

Sen verran vaan perheen irvikuvasta että miehen lapsen koulumenestys nousi huimasti kun sai hänestä välittävän äitipuolen. Ja pääsee puhtaissa vaatteissa kouluun ainakin silloin kun lähtee sinne minun huolehtimana.

Ja lapsemme tapasivat toisensa kolmansilla treffeillä.

Yhteistyössä