V
väsähtänyt
Vieras
olen itse kohta aivan ymmälläni että mitä pitäisi tehdä! Meillä on uusio perhe, minun lapset asuu meidän kanssa ja miehen lapset käyvät luonamme joka toinen viikonloput ja loma aikoina. Mutta ongelma on se että en varmaa enää jaksa tälläista uusio meininkiä kun noita lapsia on monta ja suhteellisen saman ikäisiä! Viikonloput kun kaikki lapset on koton aon jotain kamalaa kaaosta ja siihen ei saa mitään selkeyttä. Ja eniten minua ahditsaa miehen lasten käytös, heillä kun ei ole äidillään oikein minkäänlaisia rajoja joten tekevät mitä sattuu ja itse taas opetan lapsilleni käytöstapoja ja heillä on rajat. Ja olen miehelle sanonut että tänne kun tullaan niin täällä eletään samojen sääntöjen mukaan ja se tuottaa hyvin paljon ongelmia. Ja sitten on se että miehen ex yrittää vain koko ajan mollata miestä siitä miten hän asioita hoitaa, pitäisi kuulemma olla jatkuvasti hakemassa lapsia arki iltaisin meille niin että mies niitä kuskaa ja välimatka on noin 25km eli pitäisi ajaa hakemaan lapset, tulla kotiin, viedä lapse ja ajaa taas kotiin. Siinä tulee jo 100km pelkkää ajoa. Ja paljon muutakin on nuo nyt oli pieniä esimerkkejä. mutta mistä löydän sen voiman jaksaa tätä kaikkea kun tuntuu ettei yksinkertaisesti jaksa. Tekisi mieli lyödä pillit pussiin ja sanoa miehelle näkemiin. Mutta taas mies on aivan ihana eikä hänessä ole sen enempää vikaa kuin minussa, mutta olosuhteet ovat hyvin painostavia ja väsyttäviä. Onko kellaan kokemuksia samanlaisista tilanteista miten niistä selviää vaiko helpompaa vain luovuttaa?