Uusperheen ongelmia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

elina

Jäsen
11.06.2004
268
1
16
Ajattelin kysellä mielipiteitä minun tilanteestani: Minulla on kaksi lasta, olen eronnut 3 v. sitten heidän isästään. Toinen lapsistani asuu pääosin isänsä kanssa ja toinen minun luonani. Nyt olen menossa naimisiin uuden miehen kanssa ja olen raskaana. Kaikki on tähän saakka mennyt hienosti, mutta nyt on tullut ongelmia... Uusi mies ei kestä ollenkaan tytärtäni, joka asuu luonamme. Hän on neljä vuotias. Miehestä tytär on huono käytöksinen ja kaikki hänessä ärsyttää miestäni. Tytär on erittäin voimakastahtoinen ja ehkä olen antanut helposti peräksi asioita. Ei hänelläkään kyllä helppoa ole ollut mukautua näihin kaikkiin elämänmuutoksiin. Olen todella surullinen ja hädissäni tästä tilanteesta, rakastan kuitenkin paljon molempia. Onko kellään vastaavia kokemuksia ja miten olette päässeet niistä yli??

Jos nykyinen miehesi ei kestä lastasi, kannattaako mennä hänen kanssaan edes naimisiin?

Onnea nyt kuitenkin odotukseen ja toivottavasti miehesi muuttaa mieltään :headwall:

Ojennappa miehelle lastenhoitokirja, jossa kerrotaan nelivuotiaista. Nelivuotiaat ovat yleensä juuri kuvaamasi kaltaisia ja tarvitsevat valtalasti rakkautta. Jos tietoiskukaan ei muuta miehen asennetta, älä ainakaan naimisiin kiirehdi.

Niin... häät on jo viikon päästä, joten niitä ei enää voi perua... Mutta niinku Leija kirjoitti, niin tilanne saattaa ehkä rauhoittua sillä, että annan huomiota ja rakkautta lapselle enemmän, tässä tohinassa hän on ehkä jäänyt sitä vaille... Kiitos vastauksista ja kirjoitelkaa, jos jollain on mielipiteitä tai kokemusta tälläisestä tilanteesta!

Yhteistyössä