uusperheet ja huvitusten maksaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksi yhteinen, loput erikseen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksi yhteinen, loput erikseen

Vieras
miten maksatte uusperheenä, jos miehen lapsia, sinun lapsia, ja vielä yhteisiä, ja menette huvipuistoihin ym lomalla? maksatteko kaikki yhteisesti lapsiin katsomatta, vai maksaako mies omansa, sinä omasi ja yhdessä yhteiset?

Meillä ei ole uusperhetta, mutta en varmaa menisi huvittelemaan, jos ei olisi varaa mennä perheenä, niin että se maksaa, jolla sattuu rahaa olemaan. siis että joku nyt vaan maksaa koko perheen. se kenellä on rahaa. olisi se sitten mies tai minä.

Olisi noloa jakaa lapsia ja erikseen maksaa lippuluukulla. Mieluummin varmaan en menisi.

Yksi mun lapsi ja kaksi yhteistä. Ihan tavallisena perheenä mennään joka paikkaan.. Ja luonnollisesti eniten mies kaiken kustantaa, eihän mun äippärahoilla mentäisi kuin just Särkkikseen... Meillä siis kaikki rahat täysin yhteisiä.

Jos on tosiaan tarkoitus mennä johonkin huvipuistoon perheenä,ni oisi kyllä typerää alkaa siinä kassalla ruotimaan et kuka maksaa tuon ja kuka tuon..höh!

Jos perheessä on yhteiset rahat, niin yhteisestä pussista.

Jos taas on tarkkaa että kukin maksaa vain oman osuutensa eikä toista elateta vaikka olisi tarvetta, niin lasten huoltaja maksaa sitten holhokkinsa.

meillä mies maksaa kaiken :D 2 hänen lastaan ja 2 yhteistä. mut voin mäkin maksaa hänen lasten juttuja, ei oo siitä kiinni, mut jos tolleen mennään johonki ni mies maksaa, kun ite oon kotihoidon tuella.

rahat ja menot yhteisiä, niin lapsetkin, vaikka biologia muuta sanookin. perhe me ollaan kaikki, ja yhdessä eletään, kulutetaan ja maksetaan, niin hyvässä kuin pahassa

Yhteistyössä