V
"vieras"
Vieras
Eli miten te olette sovitelleet raha-asioita? Onko yhteiset rahat, miten perhejakauma (onko yhteisiä lapsia, molemmilla myös omia jne.), erilliset rahat, maksatteko laskut puoliksi?
Minua hieman ahdistaa, kun tahtoisimme muuttaa yhteen, mutta tuloni tippuisivat huomattavasti ja töihin palattuanikin tienaisin moninkertaisesti vähemmän. Minulla useampi lapsi, miehellä yksi. Olen ajatellut, että tahtoisin itse elättää omat lapseni siinä määrin kuin se nyt lasketaan.. siis ostaa heille vaatteet, harrastusvälineet jne.
Rakkauttahan ei rahassa mitata, mutta en tosiaankaan haluaisi olla kenenkään lompakolla
Äh, kyllähän näistä asioista selvitään ja puhutaan keskenämme, mietin vain. Olen nyt jonkin aikaa jarrutellut tätä yhteenmuuttoa, tosiasia vain on se, että olemme jo nyt kuin perhe (molemmilla oma talous, maksamme omat laskumme ja molemmat omien lastensa menot, kaikki vapaa-aika kuluu yhdessä), maksamme kahta isoa vuokraa vain.. 
Minua hieman ahdistaa, kun tahtoisimme muuttaa yhteen, mutta tuloni tippuisivat huomattavasti ja töihin palattuanikin tienaisin moninkertaisesti vähemmän. Minulla useampi lapsi, miehellä yksi. Olen ajatellut, että tahtoisin itse elättää omat lapseni siinä määrin kuin se nyt lasketaan.. siis ostaa heille vaatteet, harrastusvälineet jne.
Rakkauttahan ei rahassa mitata, mutta en tosiaankaan haluaisi olla kenenkään lompakolla