D
Diana
Vieras
\
Siis onhan ne miehen entisessä liitossa syntyneet lapsetkin hänen perhettään? Ainakin itse olen ajatellut oman mieheni lapset kuuluvaksi hänen perheeseensä, johon katson myös itse kuuluvani hänen nykyisenä kumppaninaan omine lapsineni. Aika erikoista, että miehen lapset on riesa. Varmaan sinun lapsesi ovat miehellesi riesa jos eivät ole yhteisiä hänen kanssaan?!!
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2006 klo 14:28 vieras kirjoitti:niimpä vieraat lapset on vieraita ei sille mitään voi! vaikka kaikki nämä hurskastelijat sitä muka voikkaan käsittää! on totta en pidä mieheni lapsista tai siitä että he ovat meillä ja myönnän että on hyvä että he käyvät harvemmin!! meillä on kuitenkin meidän perhe meidän tavat menot ym... he ovat riesa ei voi mitään on pakko muuttaa aikatauluja ym... ei voi mitään mutta näin asia vaan on!!
Siis onhan ne miehen entisessä liitossa syntyneet lapsetkin hänen perhettään? Ainakin itse olen ajatellut oman mieheni lapset kuuluvaksi hänen perheeseensä, johon katson myös itse kuuluvani hänen nykyisenä kumppaninaan omine lapsineni. Aika erikoista, että miehen lapset on riesa. Varmaan sinun lapsesi ovat miehellesi riesa jos eivät ole yhteisiä hänen kanssaan?!!