uusperheiden isovanhemmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wicked Mary

Aktiivinen jäsen
04.05.2006
10 467
3
36
Hevonkuusikko
Isovanhempia piisaa,on minun vanhempani,jotka ovat siis,jos tarkkoja ollaan,vain minun kolmen lapseni isovanhemmat,mutta eivät tee mitään eroa minun lasteni ja miehen poikien välillä,kohtelu on tasavertaista,samaten mieheni isä vaimoineen kohtelevat minun lapsiani tasavaertaisena miehen poikien kanssa. Mutta mieheni äiti ei esim. pääsiäisenä tuonut suklaamunia kuin vain miehen pojille,ei tuonut edes yhteiselle lapsellemme. Myös jouluna miehen ensimmäisen liiton lapset saivat todella kalliit lahjat anopilta,minun lapseni ei mitään ja yhteinen jotain pientä. Toiset isovanhemmat taas muistivat kaikkia. Jotensakin ottaa päähän anopin käytös,mutta ei asiasta oikein voi sanoakaan.

Luku sinänsä on miehen exän vanhemmat,sitä EN ihmettele,että he muistavat vain omia lapsenlapsiaan,mutta aika lapsellista on sellainen,että kun he antavat pojille karkkeja ja suklaata esim. matkatuliaisina,he muistavat aina sanoa ,älkää antako sen naisen kakaroille mitään,ne ovat vain teille.Miehen exän vanhemmat suhtautuvat minuun ja lapsiini kuin tunkeileviin perheenrikkojiin,vaikka heidän tyttärensähän se alkoi juosta vieraissa ja löydettyään sopivan miehen,jätti perheensä,jo 5 vuotta ennen kuin tapasin nykyistä miestäni.
Ja noitakin isovanhempia on pakko sietää!

Kyllä voikin olla!
:headwall:

Että kostetaan LAPSILLE aikuisten juttuja. Jotka ei muutenkaan isovanhemmille kuulu.

YäK YäK YäK...

Ajatella, että minunkin vanhemmat muistaa myös mieheni lapsia jouluna, ei nyt tietenkään yhtä isoin lahjoin kuin omaa lapsenlasta mutta jokatapauksessa jotain aina ovat tuoneet, eikä ikinä mitään ylimääräsiä tuliaisia ym tuoda omalle silloin kuin kaikki muut on paikalla.

En kyllä oikeen osaa mitään sanoa, mitä asialle voisi tehdä koska (onneksi) meillä tuo on ollut automaattista.

minunkin anopilla on jääkaapin ovessa valokuvat kakista lapsenlapsista.
miehen velje lapset ja meidän yhteiset ja miehen lapsi edellisestä suhteesta nätisti sikinsokin ja minun lapseni ed.suhteesta siellä nurkassa yksinään..

liioittelenko että harmittaa?

muutenkaan kohtelu ei ole tasavertaista ja meidän yhteiset lapset on ne "sisarukset" oma tyttöni?mikä lie...

Minä olen tehnyt alunpitäen selväksi isovanhemmille, että lapset ovat sitten tasavertaisia keskenään. Vaikka eivät isovanhemmille biologisia lapsenlapsia olisikaan. Vanhempani uskoivat tämän heti, anopin kanssa oli vähän hakemista. Nyt anoppikin tietää, että tietyissä asioissa olen ehdoton ja tämä asia on sellainen, joten asiat luistaa.

Miehen exän vanhemmat eivät ole isovanhempia kuin omalle biologiselle. Samoin kuin oman tyttäreni isän vanhemmat ovat isovanhempia vain minun tyttärelleni. Olishan tuo nyt ihan tyhmää, jos heidän pitäisi huolehtia toistenkin lapsista. Tietty tuollainen typerä käytös on erikoista. Mutta meitä ihmisiä on moneen lähtöön.

Yhteistyössä