Isovanhempia piisaa,on minun vanhempani,jotka ovat siis,jos tarkkoja ollaan,vain minun kolmen lapseni isovanhemmat,mutta eivät tee mitään eroa minun lasteni ja miehen poikien välillä,kohtelu on tasavertaista,samaten mieheni isä vaimoineen kohtelevat minun lapsiani tasavaertaisena miehen poikien kanssa. Mutta mieheni äiti ei esim. pääsiäisenä tuonut suklaamunia kuin vain miehen pojille,ei tuonut edes yhteiselle lapsellemme. Myös jouluna miehen ensimmäisen liiton lapset saivat todella kalliit lahjat anopilta,minun lapseni ei mitään ja yhteinen jotain pientä. Toiset isovanhemmat taas muistivat kaikkia. Jotensakin ottaa päähän anopin käytös,mutta ei asiasta oikein voi sanoakaan.
Luku sinänsä on miehen exän vanhemmat,sitä EN ihmettele,että he muistavat vain omia lapsenlapsiaan,mutta aika lapsellista on sellainen,että kun he antavat pojille karkkeja ja suklaata esim. matkatuliaisina,he muistavat aina sanoa ,älkää antako sen naisen kakaroille mitään,ne ovat vain teille.Miehen exän vanhemmat suhtautuvat minuun ja lapsiini kuin tunkeileviin perheenrikkojiin,vaikka heidän tyttärensähän se alkoi juosta vieraissa ja löydettyään sopivan miehen,jätti perheensä,jo 5 vuotta ennen kuin tapasin nykyistä miestäni.
Ja noitakin isovanhempia on pakko sietää!
Luku sinänsä on miehen exän vanhemmat,sitä EN ihmettele,että he muistavat vain omia lapsenlapsiaan,mutta aika lapsellista on sellainen,että kun he antavat pojille karkkeja ja suklaata esim. matkatuliaisina,he muistavat aina sanoa ,älkää antako sen naisen kakaroille mitään,ne ovat vain teille.Miehen exän vanhemmat suhtautuvat minuun ja lapsiini kuin tunkeileviin perheenrikkojiin,vaikka heidän tyttärensähän se alkoi juosta vieraissa ja löydettyään sopivan miehen,jätti perheensä,jo 5 vuotta ennen kuin tapasin nykyistä miestäni.
Ja noitakin isovanhempia on pakko sietää!