Uuteen kumppaniin liittyvää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ellu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ellu

Vieras
Sellainen asia jota olen miettinyt tässä nyt jo pari viikkoa(alustusta itse asiaan) että kun erottiin exän kanssa ja oltiin kuitenkin yhdessä 15v,hyvät välit edelleen ja toimivat,lapsia on,mut ei mitään sen kummempaa.Niin nyt itse asia,olen löytänyt uuden miehen joka kaikin puolin muuten ok,mutta nyt hän on alkanut vaatimaan että minun pitäisi ottaa kaikki korut pois ja korvikset jotka olen exältä saanut ja lapsilta mut exähän ne on ostanut,niin olenko nyt aivan tyhmä kun en suostu tämän uuden kumppanin vaatimuksiin?

Täytyy sanoa että mulla vastaavassa tilanteessa olisi suurin osa tavaroista, vaatteista, koruista yms. exän ostamia. Se kun tuo ulkomailta tullessaan edullisemmalla vaikka takkeja ja laukkuja. En suostuisi, se on eri asia jos kyseessä on vaikka vihkisormus, sitä vois sanoa että et viittis laittaa laatikkoon, jos olisin niin pöllö että edelleen se olisi käytössä.

Mä olen täysin tämän uuden miehesi kanssa samaa mieltä.Sinun on aika unohtaa se entinen ja e ikait kukaan oikeesti pidä uuden miehen kanssa enään entiseltä äijältä saatuja koruja tai muita tavaroita?
Ette silloin ole valmiita kyllä uuden miehen kanssa elämään jos entinen vielä pitää pitää mielessä.
Nykyään tuntuu että ei ole mitään fiksuutta enään olemassa.

Lapset toki saa pitää isän ostamat jutut.

Kuuleppa, paljonko aattelet että mies on ehtinyt 15 vuodessa ostamaan koruja yms. Tarttis mulle tullaa sitten ainakin rikas mies, olisi varaa ostaa mulle uudet korut, kellot, silmälasit, kännykät, laukku, lompsa, muutama burberryn takki... En minä niitä ainakaan itse alkaisi uusimaan, ennenkuin niiden aika on uusiutua. Ellei pysty hyväksymään toisen menneisyyttä, on parempi etsiä ihminen jolla on lyhyempi historia toisen kanssa.

No, olen varmaan taas erilainen, mutta olen kyllä itse henkilökohtaisesti asiasta sen isompaa numeroa tekemättä hävittänyt kaiken mitä miehellä on ollut ennen minua :whistle: :whistle: :whistle: vaatteet ovat iloisesti leivinuunissa palaneet pikkuhiljaa ja astiat on hävitetty, aivan kaikki siis.

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
No, olen varmaan taas erilainen, mutta olen kyllä itse henkilökohtaisesti asiasta sen isompaa numeroa tekemättä hävittänyt kaiken mitä miehellä on ollut ennen minua :whistle: :whistle: :whistle: vaatteet ovat iloisesti leivinuunissa palaneet pikkuhiljaa ja astiat on hävitetty, aivan kaikki siis.

Kuulostaa erikoiselta.

Eihän se ole kuin materiaa. Ei se materian hävittäminen poista mennyttä jo elettyä elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:

Kuulostaa erikoiselta.

Eihän se ole kuin materiaa. Ei se materian hävittäminen poista mennyttä jo elettyä elämää.

Eipä, mutta silti se teki hyvää =)

Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Mä olen täysin tämän uuden miehesi kanssa samaa mieltä.Sinun on aika unohtaa se entinen ja e ikait kukaan oikeesti pidä uuden miehen kanssa enään entiseltä äijältä saatuja koruja tai muita tavaroita?
Ette silloin ole valmiita kyllä uuden miehen kanssa elämään jos entinen vielä pitää pitää mielessä.

Kaksi asiaa. 15 vuoden suhteen jälkeen mies tulee olemaan mielessä loppuelämän. Siis muistoissa, ei niin että haikailisi mennyttä. Toinen asia on että korujen pitäminen ei kuitenkaan ole merkki entisen ajattelusta, toki esim. vihkisormus on merkki edellisestä liitosta, enkä sitä ainakaan itse käyttäisi edes korviksiksi teetettynä.

Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:

Kuulostaa erikoiselta.

Eipä, mutta silti se teki hyvää =)

No ilmeisesti te ette sitten kovin hyvissä väleissä eronneet?

Alkuperäinen kirjoittaja online:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:

Kaksi asiaa. 15 vuoden suhteen jälkeen mies tulee olemaan mielessä loppuelämän. Siis muistoissa, ei niin että haikailisi mennyttä. Toinen asia on että korujen pitäminen ei kuitenkaan ole merkki entisen ajattelusta, toki esim. vihkisormus on merkki edellisestä liitosta, enkä sitä ainakaan itse käyttäisi edes korviksiksi teetettynä.

Älä ny vaan sano et joku vielä entisetä vihkisormuksesta teettäis jotain muita koruja?
Mua huolestuttaa kun ei ole mitään hienotunteisuutta enään.

niin siis nää munki korut on synttärilahjoja jotka lapset ja exä ovat mulle ostaneet,luonnollisesti exä maksanut mut ei tää uus ymmärrä,sanoinki sille tänään tuossa illalla et unohtaa mut ja jatkaa elämää sellasen kans jolla ei ole menneisyyttä

Ei kannattais tuollaiseen suostua. Eihän elettyä elämää noin vaan pyyhkästä pois. Toinenhan voi vaikka missä pompottaa jos joka asiassa antaa periksi. Tee niin kuin itse näet parhaaksi.

No en minäkään tuollaseen suostuisi :kieh: Aika lapsellinen pyyntö onhan sinulla ja exälläsi pitkä yhteinen taival takana ja onhan hän lastesi isä.

Olepas nyt varuillasi tän nykyisen heilasi kanssa, ei vaikuta ihan normaalilta.Olisko hiukka liian mustasukkanen?

Aivan pimee ukko. Mä olen naimisissa ja silti en oo hävittäny exäni ostamia koruja ja joskus niistä joitakin pidän. Ei ole ongelma mun miehelle.
Sitäpaitsi me ei edes erottu hyvissä väleissä, mut siitä alkaa oleen jo 15 vuotta, että miksi en niitä koruja käyttäisi.

Aika naurettavaa mieheltä. Mullakin on yks koru mitä välillä käytän, sen on antanut mun eka miesystävä. Se on vain koru, mutta pirun nätti. Edes se ei saa mua muistamaan kys. kusipäätä lämmöllä eikä oikein millään muullakaan.

Oikeestaan ymmärrän sun nyxää, jos oot ihan tilittäny mitä kaikkee oot exältä saanu. Vai vaatiko ihan "lonkalta"?

Yhteistyössä