Uutisista pihalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "london calling"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tööt";24379099]Tarvitset siis jonkun selittämään uutiset sulle, tää on helmi :laugh:[/QUOTE]

en ole lukenut uutisia. äsken luin uutisen että joku nainen on hypännyt talosta, mutta ei siinä kerrottu syitä tai taustoja tälle mellakoinnille. Miksi aloitettu? kuka aloitti? minkä vuoksi?

[QUOTE="a p";24379101]en ole lukenut uutisia. äsken luin uutisen että joku nainen on hypännyt talosta, mutta ei siinä kerrottu syitä tai taustoja tälle mellakoinnille. Miksi aloitettu? kuka aloitti? minkä vuoksi?[/QUOTE]

No lue. Saattaa ihan uusi maailma avautua sinullekin.

[QUOTE="a p";24379101]en ole lukenut uutisia. äsken luin uutisen että joku nainen on hypännyt talosta, mutta ei siinä kerrottu syitä tai taustoja tälle mellakoinnille. Miksi aloitettu? kuka aloitti? minkä vuoksi?[/QUOTE]

Joku jamaikalaistaustainen jengiläinen tapettiin, on epäselvää mitä oikeasti tapahtui, sitä selvitellään. Jostain jengin ja poliisin ammuskelusta on kyse. Rauhallinen mielenosoitus on muuttunut mellakoinniksi, nyt nämä sekopäät riehuu ties missä kaupungeissa.

Ihmiset ovat ruvenneet organisoitumaan ja pitävät nyt toistensa puolia. Omia asuinalueita suojellaan pesimailoilla ja ties millä.

On kai siellä joku kuollut, paljon porukkaa sairaalassa, pidätettyjä paljon, aineelliset vahingot mittavat. En ole seurannut vähään aikaan mitä tuolla briteissä tapahtuu, mutta joka yö on riehuttu tähän asti monissa kaupungeissa.

[QUOTE="vieras";24379146]Sanokaa mun sanoneen, mutta nää EU:n kura-talouden vastaiset mielenosoitukset leviää vielä ympäri EUrooppaa![/QUOTE]

Tuollaisia pesäkkeitä missä homma lähtee lapasesta helposti on paljon pitkin Eurooppaa. Luultavasti jossain vaiheessa tulee sotilaat kaduille, syntyy suojeluskuntia ja homma rupeaa näyttämään sodalta. Toivon, että näin ei käy mutta se on hyvinkin mahdollista.

[QUOTE="vieras";24379146]Sanokaa mun sanoneen, mutta nää EU:n kura-talouden vastaiset mielenosoitukset leviää vielä ympäri EUrooppaa![/QUOTE]

No eipä suurin osa noista rähinöitsijöistä tunnu edes tietävän miksi rähinöivät, syyksi tarjotaan jotain epämäärästä "no kun rikkaat omistaa niinku kaikkee ja sit mulla ei oo nii mä sit kans hain kaupasta kaikkee ilmaseks kun muutkin niinku".

Yhteistyössä