V**** että mies taas pilaa kaiken!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*

Vieras
Pääsiäisloma, mikä ihanuus! Hyvää ruokaa, talokin on suht koht siivottu, lapset on terveinä ja hyvällä tuulella...

ja mies on kuin perseelle ammuttu karhu. Voi vi**u että vitu**aa!!!!!
Ensin se nukkuu pitkään (mikä ihan ok) mutta kun me olemme keittiössä puuhastelemassa jotain se tulee kalsareissa sinne mököttämään, paiskoo kahvinkeitintä ja heittää kahden metrin päästä lusikan altaaseen, murisee jääkaapille ja samantien kaikilta menee fiilis.

Yrittäisi edes!! Syötyään se meni takas makaamaan, kalsareissa siellä patsastelee eikä puhu kellekään mitään. Sit yhtäkkii tulee tohon kiukuttelemaan että mitä sieltä kaupasta pitää tuoda ja on se nyt kumma kun ei kaapissa ole mitään. (On siellä aamupalaksi mm. leipää, leikkeleitä, tomaattia, pasteijaa, hedelmiä jne jne)

Aloin sit kertoon mitä vois tuoda kaupasta niin keskenkaiken tiuskii et ei hän noita muista! Mä tiuskasin et kirjota sit ylös!

Sit se lähti kiukkusena kauppaan. Toivottavasti ajaa ojaan. Mua suututtaa just niin paljon nyt! Pilaa kaiken!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyl täällä oikeesti saa lukea niin kammottavista perhekuvioista, et sori, mut näin tavallisena perheenäitinä en vaan voi ymmärtää... :(

mun mielestä toi vaan kuulostaa aika normaalilta.. Se vituttaa ihteä jos toinen pilaa hyvän fiiliksen.. mut pitää muistaa ettei aina (läheskään ) Voi olla hyvä päivä, joskus pitää vituttaa - niin lapsia kuin aikuisiakin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kermakakku:
Hieno parisuhde. Rouvakin niin fiksu ihminen ainakin kielenkäytöstä päätellen :-D

No anteeksi, jos mua vituttaa niin sit mua kyllä ihan vituttaa, rehellisesti!

jep, jos oikein kiukuttaa niin ei tarvi sanoja säästellä VAIKKA olisi äiti. En mä ainakaan sanojani säästele jos oikeasti vi*uttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Hieno parisuhde. Rouvakin niin fiksu ihminen ainakin kielenkäytöstä päätellen :-D

Minä en ainakaan kykene päättelemään ap:n älykkyysosamäärää tai maalaisjärkeä alun kirjoituksesta. Mikä hankaa vastakarvaan? Vituttaminen? Vain tyhmät ihmiset käyttävät kirosanoja?

Tuon tekstisi perusteella uskallan väittää että on monia asioita mihin et kykene.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No anteeksi, jos mua vituttaa niin sit mua kyllä ihan vituttaa, rehellisesti!

jep, jos oikein kiukuttaa niin ei tarvi sanoja säästellä VAIKKA olisi äiti. En mä ainakaan sanojani säästele jos oikeasti vi*uttaa.

No niinpä. Jos vituttaa niin vituttaa. Ei siinä mitään muita rooleja tarvi silloin vetää.

On se nyt kumma jos toinen haluaa purkaa murheitaan niin miks toisten täytyy alkaa haukkumaan sitä? Ei kenenkään kielenkäyttö aina nappiin mene ja jos kirosanat ahistaa niin olet aika tiukkapipo nyky maailmaan "kermakakku" :p

Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:

Minä en ainakaan kykene päättelemään ap:n älykkyysosamäärää tai maalaisjärkeä alun kirjoituksesta. Mikä hankaa vastakarvaan? Vituttaminen? Vain tyhmät ihmiset käyttävät kirosanoja?

Tuon tekstisi perusteella uskallan väittää että on monia asioita mihin et kykene.

:hug: Taidat tarvita ystäviä kun pitää ihan väkisillä koittaa haastaa riitaa täällä.

Yhteistyössä