S
surku
Vieras
ei ole todellistakaan helvetin helvetti miksi toi ei voi vaan nukkua vaunuissa? aina sama juttu kun yrittää lähteä johonkin. ihan helvetin sama kuinka vitun hyvin valmistautuu lähtöön. ihan sama koettaako lähteä niin että vauva on kylläinen ja väsynyt=pitäisi nukahtaa mutta ei nukahda kun huutaa vaan vaunuihin ku laittaa. ihan sama onko kylläinen ja juuri nukahtanu->siirrän unipussiin,myssy päähän aikaa meni öö 5sekunttia->havahtuu, luulisi että nukahtaa takas . mutta ei huutaa vaan niin kauan kun vaunuissa pitää häntä. siis tää on helvetillistä mihinkään ei pääse :'( hullun hommaa. monella kaverilla taas on vauvat niin että rauhottuu kun vaunut lähtee liikkeelle. miksi toi ei siis? mä en jaksa tätä v¤¤¤¤n stressiä. :'( enkä näitä seiniä. millä mä mitään asioitakaan hoidan kun vaihtoehdot on vauvan huudatus tai kotona olo. autoon rauhottuu jos on pullo mukana.mutta mulla ei ole ajokorttia. mä haluan helpon vauvan vaan ei aina ne on tälläsiä. lapset on kivoja mut vihaan vauva aikaa kun stressikäyrä on korkeella jos jotain yrittää tehä. mulle alkaa riittää nyt kun uloskaan ei pääse.plääh