T
työntekijä
Vieras
Olen jossain määrin miesvaltaisella alalla töissä ja tällä hetkellä meidän pisteellä on töissä vakituisesti 8 naista ja parikymmentä miestä, joista suurin osa on 45+. Suurin osa noista miehistä on minua kohtaan ihan ok, ei ongelmia, mutta joukossa on pari tosi sovinistista tyyppiä, jotka kohtelevat meitä naisia alempinaan, eikä meidän sanomisia edes noteerata mitenkään. Tosin mä olen ollut vähemmän aikaa tuolla ja tulen toimeen muutaman sellaisen kanssa, joiden kanssa taas kauemmin olleet naiset eivät oikein tule toimeen.
Työpaikalla pääasiallinen keskustelunaihe on ryyppääminen, naiset ja urheilu ja nuoruuden ryyppäysreissut, kun suurin osa noista on tunteneet toisensa jo kouluikäisestä asti. Voisi sanoa, että työkavereista suurin osa ihan perussuomalaisia junttimiehiä, tosin on siellä muutamia ihan mukaviakin tyyppejä ja toisaalta mä osaan suodattaa noita juttuja varsin hyvin, joku herkempi tyyppi ei tuolla kestäisi.
Se on kyllä sanottava, että en minä itsekään mikään intellektuelli ole, mutta toisaalta toi junttius menee välillä yli jo meikäläiseltäkin.
Työpaikalla pääasiallinen keskustelunaihe on ryyppääminen, naiset ja urheilu ja nuoruuden ryyppäysreissut, kun suurin osa noista on tunteneet toisensa jo kouluikäisestä asti. Voisi sanoa, että työkavereista suurin osa ihan perussuomalaisia junttimiehiä, tosin on siellä muutamia ihan mukaviakin tyyppejä ja toisaalta mä osaan suodattaa noita juttuja varsin hyvin, joku herkempi tyyppi ei tuolla kestäisi.
Se on kyllä sanottava, että en minä itsekään mikään intellektuelli ole, mutta toisaalta toi junttius menee välillä yli jo meikäläiseltäkin.