v**** mua v*******',miks mulla on kakarat joiden kanssa mikään ei onnistu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
jos sataa vettä niinkuin nyt ei ääse mihinkään kun vittu toi 2kuinn vauva ei vaan hiljene vaunuissa!! se ei vaan ole hiljaa siellä joten turha haaveilla ulos pääsemisestä. (rintareppu on ainoa m issä rauhottuu jos kävellen johonkin pitää lähteä) :kieh: mulla niin keittää nyt :kieh: koeta sitte hoitaa mitään välttämättömiäkään asioita :'(

mullakin o 2 täystuhoa ja mitää ei saa tehtyä...esim siivous o sitä et siivoot yhde huonee ja siirryt seuraavaa ni se edellinen o sekunni sadasosas sotkettu!yritä tässä siivota ja järjestää 4v synttärit =( mihin mä tungen 1,5v ja vajaa 4v viikoks????

Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:
mullakin o 2 täystuhoa ja mitää ei saa tehtyä...esim siivous o sitä et siivoot yhde huonee ja siirryt seuraavaa ni se edellinen o sekunni sadasosas sotkettu!yritä tässä siivota ja järjestää 4v synttärit =( mihin mä tungen 1,5v ja vajaa 4v viikoks????

Onpa hassua, mutta mullon nyt just sama tilanne! Isomman 4vee synttärit ois vklp ja jaloissa pyörii myös 1v2kk ikäinen poju :) Mut aion ottaa rennosti ja laitan lapset lauantaina isänsä kanssa lähteen jonnekkin ja jään yksin tänne touhamaan!

Meillä on kotona kolme muksua, 4v, vajaa 3v ja 1v2kk. Pienimmän pistän matkasänkyyn lelujen kanssa ja isommat sohvalle "laivan kannelle" lukemaan kirjoja. Näin saan imuroitua ja pestyä lattiat ilman häiriötä. Ja joskus otan isommat muksut mukaan siivoukseen, pölyrätit käteen ja pyyhkimään sieltä minne ylttää ja annan luvan mennä.

kyllä se ohi menee,jokaisella jokskus noita päiviä,mutta varmasti joku toinen päivä siedät itkuakin paremmin.jos yhtään lohduttaa niin et varmasti ole ainut joka painiskelee välillä noiden ajatusten kanssa..

Pyytäkää apua, vaikka rahalla, vaikka raha olisi kuinka vähissä.

Oli järkyttävää kuunnella tänään Oulun BabyStylen avajaisissa, kun äiti tiuski vauvalleen. "Taas tuo pentu huutaa. Ois välillä hiljaa..." Jos olisin rohkeampi olisin tarjonnut lapsenhoito apua, mutta en vieraalle kehdannut. Äidin käytös oli jo julkisessa tilassa niin raisua (verbaalisesti, ei fyysisesti), että ihen pelottaa miten hän toimii kotona. :'(

Pienellä oli varmasti tylssää ja kuuma ruuhkassa. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Voi kuule:
Mulla on sellainen lapsi jonka kanssa ei voi edes perhekerhoon mennä...

kuulostaa aika pahalta, miks ei? Tavan tallaajia sielä on kaik muutkin, ja tiiä vaikka saisit itselles voimia arkeen vaikka lapsi oliskin rasittava. :hug:

mulla alkaa hajoo kaikki käsiin kun kaikki on niin hankalaa aina. mitä se peili auttaa siihen että vauva ei viihdy vaunuissa? tai siihen että esikoinen on rasittavan ylivilkas?
kiitos muille

Vauva kunnon kantoreppuun (ei epäergonominen rintareppu), kantotakki päälle ja nastat kenkiin ja esikoisen kanssa metsään/puistoon/pihalle kuluttamaan energiaan.

Manducalla/yamolla,/patamuulla/ergolla kantaa isoakin lasta ergonomisesti.