"V-ttu s-tanan p-ska ämmä, painu h-ttiin"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olet taitanut jo aika kauan antaa miehesi puhua tuohon sävyyn? Älä ole ovimatto. Tiedätkös, että on olemassa ihania miehiä, jotka kohtelee naisia hyvin ja kunnioittavasti. Jos olisin sinun pöksyissä, niin miettisin tarkaan haluaisinko haaskata elämäni tuollaiseen mieheen ja olla onneton ja halveksittu lopun elämääni..

Sanoin että jos sulla ei ole isompaa pihaa niin ei kai siihen liian isoa trampoliinia kannata ostaa. Tarkoitin että jos meillä tai jos yleensäkkään kellään. Otti sen niin että v-ttuilin, että hänellä ei ole ollut varaa perheelleen isompaa tonttia laittaa.

Mistä niitä ihania miehiä sitten. Kai minä olen jo aika alistunut tähän ollut jo jonkin aikaa. Jotenkin ajatellut että kyllä se siitä vaikka pahempaan mennään. Mistä apua??

Törkeästi todettu. Minun mieheni ei puhu minulle noin. Enkä minä hänelle.
Ehkä sinuna pakkaisin oman matkalaukkuni kaikessa hiljaisuudessa ja todella lähtisin ainakin yhdeksi yöksi pois. Jos mies kysyisi, minne olen matkalla, toteaisin, että sinne minne toivotitkin tämän saatanan paskan ämmän menevän.
Lapselliselle miehelle lapsekas vastaisku?

Ihan varmasti on olemassa jotain naister tuki ry:tä sun muuta, joista saa neuvoja. Sun pitää päättää jäätkö vai alatko rakentaa itsellesi ja lapsillesi uutta ja tasapainoista elämää. Jos jäät, niin pariterapiaan. Jos lähdet, niin alat kattoa uutta asuntoa/haet kaupungilta asuntoa. Soskustakin vis varmasti kysyä miten menee, jos eroaa ja itsellä ei esim. mitään tuloja eikä kämppää ja huonoon parisuhteeseen et jää kärsimään ja alistumaan.. Varmasti osaavat auttaa!

Yhteistyössä