V
"vieras"
Vieras
Joo ja se on kyllä kumma kun ei esim näissä ketjuissa ikinä löydy ketään, joka jättäis ne paskat sinne tielle/ lumipenkalle josta ne valuu tielle lumen sulaessa, mutta silti on tiet paskaa täynnä. Ja siis itsekin olen koiranomistaja, mutta kerään aina jätökset pois ja todellakin raivostuttaa ne paskat. Saa muutenkin kuraista koiraa pestä näillä keleillä koko ajan eikä se kivaa ole saati että sitten saa vielä paskaa pestä koiran tassuista ja omista kengistä, hyi.
Mutta jos nyt löytyy joku joka on tielle/ penkalle jättänyt ne paskat, niin voisiko kertoa että MIKSI? Eikö sinun koirasi/lapsesi/sinä itse ole koskaan astunut toisen koiran jätöksiin, vai pidätkö jopa siitä jos näin tapahtuu?
Ne ketkä ei koiransa kakkoja kerää, niin ovat niitä joidenka koirat kakkii jonnekin metsään ja rymeikköön. No joo, ihmeellisesti niitä paskoja on silti tiet täynnä. Siis ihan jalkakäytävät. Metsäpolut myös ja siksi mun pitää oikein miettiä ulkoiluttamisreitit etukäteen, koska jossain paikoissa ei pysty kävelemään enää koiranpaskojen takia. Kiitän näin lämpimästi näitä lehmänläjän jättäjiä, kiitos kiitos ja kiitos. Ja aika monen koiran paskasta huomaa myös ettei ole ruokavalio ihan kohdillaan. En tosin ihmettele, koska näiden koiran omistajien aivotkin ovat narikassa.