v*tun koiranpaskattajat..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koiran idioottiomistajat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
se vasta oli ärsyttää kun rappu oli täynnä koiran paskaa tip tip.. ja tietnkin mein lapsi ihan siinä kun en heti huomannu/haistanu:S kyl luulis ny rapun siivoavan huomas kyl kenen ovelle paskat loppu

Vanhoilla huudeilla laskin kerran 100m matkalla 135 paskat ja sekosin laskuissa. Ihanaa viedä omaan himaan paskaa, väkisinhän sitä tarttuu kenkiin ja housunlahkeisiin, varsinkin kun lumi muuttuu vesilätäköksi. Hyi vittu...
Kai sulla silmät on joilla näät mihin astut! Mahdatkohan suolata nyt hiukan. Meillä jotkut tiet lainehtii vettä ja kakkaa riittää, mut silti en oo huomannut kakkaa kengissäni. :)

[QUOTE="jes";28341964]Siis onko ongelma nyt paska vai penskat jotka ei niitä tajuu väistää?[/QUOTE]

Paska. Omalla tontillani mun ei tarvii kenenkään koiran paskoja väistellä, eikä tarvii lastenikaan.

[QUOTE="hei";28341927]mites toi kissanpaska?[/QUOTE]

Meidän kissa ulkoilee omalla pihalla valjaissa, ja tekee paskansa hiekkalaatikkoon. Siinä on toinen idioottiryhmä, jotka antaa kissajena juosta vapaana kusemassa ja paskomassa lasten hiekkalaatikoihin.

Huomaa, että esim. METIS on selkeesti jonkun buudelin omistaja, joka vain, koska ei jaksa itsekkyyttään ja tyhmyyttään keräillä jätöksiä, kehoittaa minua aloittajana, joka vain kirjoitin asiani kärkevästi, hankkimaan keskustelua apua. No hei täällähän mä saan avautua ja mieltäni helpottaa :D typerät ette vaan tajua vastuutanne!!

[QUOTE="vieras";28341976]Paska. Omalla tontillani mun ei tarvii kenenkään koiran paskoja väistellä, eikä tarvii lastenikaan.[/QUOTE]

Jännästi muuttu kävelytiet nyt omaksi tontiksi...

Tänä vuonna ongelma tuntuu olevan todella paha. Kävelytiet ovat ihan täynnä koiran kakkaa. Erityisen riemullinen oli se hetki kun taapero leikki isossa vesilätäkössä hiekkakentällä, ja hetken siinä remuttuaan huomasin, että kivasti oli sitten kunnon koiran kakkakasa levinnyt lätäkköön, yöks.

Meillä on myös koira. Ja kyllä, kerään kakat pois hoidetuilta piha-alueita, lenkkipoluilta, kävelyteiltä, metsäpoluilta jne. Mutta myönnän, että en kerää niitä esimerkiksi pelloilta tai rämeojista tai syvältä mettästä lenkkipolkujen ulkopuolella. Jos joku ihmettelee miksi, niin mielestäni niiden on parempi maatua sinne kuin kuljettaa ne pussissa roskiin ja kaatopaikalle. Ei silti tulisi mieleenkään jättää kakkoja "ihmisten ilmoille".

Meillä on kaksi koiraa, jotka paskovat pääsääntöisesti omalle tontille (joka on iso). Läjiä oli vielä toissapäivänä ihan mustanaan pitkin pihaa hakien sulettua, mutta nyt kun on satanut kunnolla, ei kikkareita just enää näy. Ovat liuenneet poies. Ja kaikki tuo paska vois olla pussitettuna kaatiksella... (Juu, kyllä kerään läjät pois sillon, kun olemme lenkillä ja sattuvat tipahtamaan kulkuväylälle tai sen välittömään läheisyyteen. Ja ei, meillä ei pyöri pihassa leikki-ikäisiä lapsia, siksi läjistä ei ole isompaa haittaa tuolla omalla pihalla.)

Mikä oli tämän viestin pointti? Ehkäpä se, että tuo koiranpaska häviää kyllä maasta tosi nopeasti, joten on aika kamalaa, että se joutuu pussitettuna kaatikselle. Mutta toisaalta sen aikaa kun se läjä maassa kestää, se ei saa olla kenenkään kulkuväylällä. Eli tieltä ja pientareilta ne kikkareet pitää kerätä - mielellään kompostoituvaan pussiin, joka sitten vois päätyä vaikka kompstiin. Kaikki olis tyytyväisiä, niin koiranpaskojen vihaajat kuin ituhipitkin. :)

Itse olen tehnyt koiranomistajana sellaisen havainnon, että ne pienet lapset, joille vanhemmat ostavat koiranpennun kun lapset sitä niiiiiiin haluavat, paskattavat koiransa ihan minne vaan eli eivät kerää paskoja veke. Opettakaa hyvät vanhemmat lapsenne tähän hommaan eli kertokaa muksuillenne, että kaikki me fiksut ja sivistyneet koiran omistajat keräämme paskat pois ja viemme ne roskikseen. Ja aika monet nuoret parit jotka koiran hommaavat toimivat samoin. Me keski-ikäiset ajattelemme muitakin kuin itseämme ja teemme oman osuutemme, että kaikki voisimme elää sulassa sovussa.

Mua ärsyttää kun naapuri kulkee meidän pihan poikki "kunnan puolelta" , mäkin paskatan koiran niitten ojaan, "kunnan puolelle"..... No en oikeesti, mut tekis mieli...

Yhteistyössä