K
Kääk!
Vieras
ekaa kertaa uskaltauduin sieltä ostamaan tomusokeria..olipa kiva ylläri ku se oli täynnä kaikkia mustia ötököitä!!!älkää hittosoikoon menkö ostaan sieltä mitään..olen järkyttynyt :'(
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sylvi:Kiva... en mäkään erehdy sinne enää ruokaostoksille. Kerran ostin työevääks (kotimaisen) makaroni-jauhelihalaatikon ja se narsku hampaissa oudosti, siis siinä lihassa oli varmaan jotain jänteitä joukossa. Mistä lie teurasjätteestä oli tehty![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sylvi:Kiva... en mäkään erehdy sinne enää ruokaostoksille. Kerran ostin työevääks (kotimaisen) makaroni-jauhelihalaatikon ja se narsku hampaissa oudosti, siis siinä lihassa oli varmaan jotain jänteitä joukossa. Mistä lie teurasjätteestä oli tehty![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minime:Mulla oli keraan citymarketista ostettu valkosipuli ihan ontto sisältä ja kuhisi sellaisia pieniä hämähäkin näköisiä ötököitä, voitte kuvitella kuinka mä huusin, kun aloin siittä irrottaan muka kynttä!!!hyi että, oon kyllä valkosipulit tutkinu sen jälkeen huolella!
Alkuperäinen kirjoittaja PipetiPoo:Alkuperäinen kirjoittaja minime:Mulla oli keraan citymarketista ostettu valkosipuli ihan ontto sisältä ja kuhisi sellaisia pieniä hämähäkin näköisiä ötököitä, voitte kuvitella kuinka mä huusin, kun aloin siittä irrottaan muka kynttä!!!hyi että, oon kyllä valkosipulit tutkinu sen jälkeen huolella!
Hyi seetana, mulla muutenkin araknofobia :x
Alkuperäinen kirjoittaja x:No voi kauheeta. Kyllä meillekin on tullut jostain prismasta riisihäröjä ja vaikka niistä oli hyvin vittumaista päästä eroon, en silti tee prismaboikottia.
Lidlissä sitä paitsi taitaa olla ihan samaa Dansukkerin tomusokeria kuin kaikissa muissakin suomalaisissa kaupoissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:... Lihapiirakoihin suunnilleen harjataan jämät lattialta...
Alkuperäinen kirjoittaja joop:Alkuperäinen kirjoittaja x:No voi kauheeta. Kyllä meillekin on tullut jostain prismasta riisihäröjä ja vaikka niistä oli hyvin vittumaista päästä eroon, en silti tee prismaboikottia.
Lidlissä sitä paitsi taitaa olla ihan samaa Dansukkerin tomusokeria kuin kaikissa muissakin suomalaisissa kaupoissa.
etteko te tajua että vaikka siellä lidlissä myytävissä tuotteissa on se oman kaupan tuttu etiketti ja valmistaja, niin tavaran laatu on eri??
Siksi ne halvalla pystyy myymään kun ostetaan kakkoslaatua.
että näin.
Alkuperäinen kirjoittaja joop:Alkuperäinen kirjoittaja x:No voi kauheeta. Kyllä meillekin on tullut jostain prismasta riisihäröjä ja vaikka niistä oli hyvin vittumaista päästä eroon, en silti tee prismaboikottia.
etteko te tajua että vaikka siellä lidlissä myytävissä tuotteissa on se oman kaupan tuttu etiketti ja valmistaja, niin tavaran laatu on eri??
Siksi ne halvalla pystyy myymään kun ostetaan kakkoslaatua.
että näin.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kyllä mä jatkossakin käyn lidlissä sekä muissakin kaupoissa, nuo toukat voi sattua ihan minkä tuotteen kohdalle vaan.