v*tun vesisade!!!!prkl

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
Eilen mies lupasi että tänään lähdetään koko perheen voimin ulkoilualueelle, ulkoilemaan ja poika pääsis leikkimään ku siel on leikkipaikkojaki, ja ehkä grillattais siellä..noh..tosi piristävä herätä ja kattoo et ulkona tulee melkeen kaatamalla vettä....!!! :headwall: :headwall:

ei muuten mitää mut tuskin päästään sit koko perheen voimin sinne muina päivinä. nyt suututtaa sit ihan oikeesti..

anteeks :ashamed: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja säätiedotukset on keksitty:
Eikö teillä sitten seurata säätiedotuksia? Koko Suomeen luvattu täksi päiväksi vesisade-rintama

no meillä piti olla puol pilvistä.. ja ukko oli kattonu kun sanoin sille jos oltais jo eilen menty..

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:
Mä taas olen oikein sateita odotellu että saatasiin ilmasta pois vähän noita siitepölyjä ja katupölyjä. On ollut vaikea hengittää, nyt taas parempi olo kun sataa :)

juu se on ihan hyvä homma, mua nyt vaan harmittaa ihan sikana..ja poikaki on odottanu tätä koko viikon jo..itku taitaa hälle tulla..
sillä ku ei tässä meijän lähistöllä oo yhtään kaveria ja joutuu äidin kanssa kokoajan olemaan.

ja sit tiedän että joudun lähtee yksin lasten kanssa..nyt ois viel saanu miehen mukaan ja ois piiiitkästä aikaa tehty koko perheen voimin sellasta mistä esikoinen tykkää..ja ei maksa mitään

Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:
Sadevaatteet päälle vaan ja menoksi,kyllä siellä voi silti retkeillä.

mieshän ei sinne lähe jos sataa, ja noita meijän pikkurattaita on tosi vaikee työntää jos on tullu vettä ku jää sohjot kiinni ja sit rupee junnaa.. ja niihin mulla ei oo viel sadesuojaa joten kuopus kastuis..

enkä mä usko että poika kovin kauaa haluis laskee mäkee ja keinua kun nytkään ei haluu mennä ulos..ilmotti että sataa vettä ja hän ei sinne mene :/