V*tuttaa olla kotona yksin ja kaikki muut jossain!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinäinen

Vieras
ARGH!
Mies suoersosiaalinen ja viilettää kavereidensa kanssa illat ja viikonloput, toki on välillä kotonakin, mutta tapaa siis kavereitaan paljon. Mulla ei kavereita ole kuin muutama,olen epäsosiaalinen, en osaa tutustua enkä viihdy joka ilta kaupungilla/kavereilla. Taas tänään olen yksin kotona, ollut koneella jo kolme tuntia. En jaksais olla yksin. Kaikki ne hurjat 3 kaveria soitettu läpi ja kaikilla omat meiningit jossain...OLEN YKSINÄINEN.
Muita?

Alkuperäinen kirjoittaja yksinäinen:
ARGH!
Mies suoersosiaalinen ja viilettää kavereidensa kanssa illat ja viikonloput, toki on välillä kotonakin, mutta tapaa siis kavereitaan paljon. Mulla ei kavereita ole kuin muutama,olen epäsosiaalinen, en osaa tutustua enkä viihdy joka ilta kaupungilla/kavereilla. Taas tänään olen yksin kotona, ollut koneella jo kolme tuntia. En jaksais olla yksin. Kaikki ne hurjat 3 kaveria soitettu läpi ja kaikilla omat meiningit jossain...OLEN YKSINÄINEN.
Muita?

minä. paitsi mun mies viihtyy kotonakin,vaikka harrastuksia paljon. ei lapsia. muutama ystävä. sosiaalisten tilanteiden kammo, ujo

Mä olen kotona kahden lapsen kanssa, ja mies lähti baariin tapaamaan kavereita ja pelaamaan bilistä. Kotiutuu varmaan aamuyöllä.. Meillä on kans niin että mies on paljon sosiaalisempi, kaverit soittelee ja pyytää aina jonnekin. Mies kyllä päästäis mutkin aina välillä vapaalle, katsois lapsia yms. mutta en sitten oikein osaa mennä minnekään. Melkeinpä mun kaikki vähät kaverit on myös pienten lasten äitejä jotka ei niin vaan voi aina lähteä, tai sitten pari hyvää ystävääni asuu kauempana, niin ettei usein nähdä. Tällaista kotona nyhjäämistähän tämä..

Mäki oon aika paljon nyt ollu kotona ku oon raskaana, ei jaksa vaan paahtaa koko aika joka puolelle. Mulla on paljon kavereita, mut ne on aika paljon baareissa ja tälleen viikonloppusin ja nyt ei oikei onnistu toi, eikä onnistu sittenkä ku lapsi on syntyny :D . Eikä kyl haittaa ja mieski on nyt ollu enemmän kotona ku haluaa olla mun kanssa :heart: . Kysyn aina et haluatko mennä baareilee viikonloppuna, niin vastaus on nyrkin kokonen mulkasu ja kysymys eks mä saa olla vaan kuule ihan kotona sun kanssa. Ei mua vituta yhtään, tosin joskus mut sit käyn lenkillä niin tuntuu et mieli paranee ja loistan taas ku aurinko =)

Näinhän se yleensä käy, että kun nainen tulee raskaaksi ja perustaa perheen hän unohtaa kaverinsa. Turha sitten ruikuttaa, jos niillä "kolmella kaverilla" oli tälle illalle jotain parempaa tekemistä kuin olla hätävarana - silloin kun Äippä haluaa ex-tempore seuraa.

Jännä juttu, ett miehet kylläkin osaavat pitää sosiaalisesta verkostostaan huolta, mutta hurmosäippiä ei saa edes keskellä päivää 20 minuutiksi paikalliseen kahvilaan ottamaan tee- tai kahvikupposta - kun on "just ruuanlaitto kesken ja täytyy alkaa syöttää vauvaa"...

Ja minä niin haaveilen siitä, että saisin olla edes yhden illan yksin. Neljä vuotta on hurahtanut lasten kanssa ja ensimmäisen kerran sain kesällä olla kokonaisen viikon ihan yksikseni, kun mies ja lapset olivat anoppilassa. Se oli taivaallinen viikko. En edes halunnut lähteä kotoa minnekään, vaan nautin hiljaisuudesta, omasta rauhasta ja kiireettömyydestä ja siitä, että sain tehdä hommia ilman keskeytyksiä.

Yhteistyössä