v....u mä vihaan tätä,näitä iltoja,elämää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
vauva 4kk tossa se sylissä karjuu. mä en vittu ala siihen että se riekkuu yöhön ja esikoinen herää aamulla! alkaa usko loppuu tähän touhuun. miksi vitussa piti olla näin tyhmä että lähti tähän uudelleen? en jaksa. :'( vaikka rakas onkin,vois pistää sen rappukäytävään ja mennä vaan nukkuu(no en toki toteuta tätä mut just nyt tuntuu että mihin vaan jotta saa nukkua)

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
vauva 4kk tossa se sylissä karjuu. mä en vittu ala siihen että se riekkuu yöhön ja esikoinen herää aamulla! alkaa usko loppuu tähän touhuun. miksi vitussa piti olla näin tyhmä että lähti tähän uudelleen? en jaksa. :'( vaikka rakas onkin,vois pistää sen rappukäytävään ja mennä vaan nukkuu(no en toki toteuta tätä mut just nyt tuntuu että mihin vaan jotta saa nukkua)

Olisko sulla jotakuta joka jelppis ja saisit nukkua rauhassa? Tai saisitko esikoisen johonkin päivällä, jotta saisit nukkua.
Ei tuo kestä montaa viikkoa/kuukautta...mutta eipä se tieto kyllä tuossa vaiheessa paljon auto. Laita korvatulpat jottet ärsyynnyt vauvaa, hengitä syvään, anna vaikka esikonkin valvoa pitempään, jos sitten saisitte kaikki nukuttua aamulla pidempään.
Anna kotitöiden olla, esikolle videot päälle, mene vaikka suihkuun vauvan kanssa jos pienelle tulis parempi olla.
Voimia

nim.ei mene hermot. meillä nukutaan perhepedissä, tai nukuttais jos vauva nukahtais joskus.
minä mikä on teille?missä?kenelle?

tiedän ettei tää voi ikiusuutta kestää. korkeintaan sen 1v 6kk vielä,jos menee esikon mukaan se koska alkaa nukkuu kunnolla. huokaus ei se vaan auta ku tietää etttä pitäs jaksaa ja jaksaa.

-kiitos ystävällisistä vastauksista,jos taas jaksais yhen illan.

Yhteistyössä