V***u, ottaa miehen suku päähän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essie

Aktiivinen jäsen
06.06.2009
7 168
1
36
Äh, voi olla että tää on ihan tyhmä juttu mutta loukkaa mua kuitenkin... Eli siis mua sapettaa miehen äiti ja sen siskot. En varmaan kestä enää yksiäkään sukujuhlia joissa ei ole mun sukua ollenkaan... Nimittäin anoppi siskoineen keskeyttää mut ihan joka kerta. Mä en varmaan ikinä oo saanu sanottua asiaani loppuun kun joku niistä on keskeyttämästä... :/

Anoppi on ihan mukava kun niitä siskoja ei oo paikalla, mut sit kun ollaan jossain sukujihlissa niin ne muodostaa oikean kaakattavan kanalauman.
Ei se sinäänsä vielä oo mitään, ei mua oikeastaan liikuta et miehen sukua ei kiinnosta mun sanomiset niin paljon että jaksaisivat kuunnella. Mutta se että toi sama tapa on tarttunut mun mieheen |O

Loukkaa ihan mielettömästi kun mies on jatkuvasti keskeyttämässä... Varsinkin jos puhun jostain tärkeästä asiasta ja mies keskeyttää jollain ihan turhalla ja asiaan kuulumattomalla asialla. :'(

Eli siis mua vituttaa mun mies, mut silti enemmän anoppi ja siskot koska mies on niiltä sen tavan oppinut...

No onko sulla lapsia, teeppä' niin että annat lapselle hyvin tarkat ohjeet kuinka rumaa on keskeyttää toisen puhe. Ite yritän juuri 5 v opettaa odottamaan kunnes toinen on puhunut.

Huomauta terävällä äänellä, että anteeksi, taisit keskeyttää, minulla oli juttu kesken ja katsot keskeyttäjää intensiivisesti kulmat rutussa. Se että siitä huomauttaa kohteliaasti mutta tiukalla äänensävyllä, saa toisen hämääntymään sekä ehkä hieman nolostumaan mutta kun teet sen tahdikkaasti, ni se opettaa aika nopeasti.

Tsemppiä!

Been there, done that :D

Juu no oon koittanut meidä tytölle just opettaa et ei saa keskeyttää eikä oo mitenkään helppoa kun isi puhuu koko ajan äidin päälle...
Tänään yritin kyl jatkaa juttua ja korottaa ääntä mut sitten kun se koko kanalauma alkoi kaakattaa sitä uutta juttuaan niin kyllä huomas että mä jäin taas ihan täysin häviöön...
Enkä mä kyllä kehtais miehen sukulaisille huomauttaa tosta... :ashamed:
Ja tossa autossa kun tultiin kotio niin huusin miehelle pää punaisena et miten täynnä mä olen tota touhua...

Ja jestas mitä mä menin tekee... Laitoin facebookissa tilapäivätykseks monta voimasanaa ja et vihaan miehen sukua ja tietty miehen serkku oli sit just kirjautuneena... Kuitenkin se on käyny nähny sen... :ashamed: Mun tuurilla hän ottaa sen henkilökohtaisesti, vaikka hän on siitä suvun puolikkaasta ainoa josta oikeasti tykkään...

Alkuperäinen kirjoittaja samma här:
no eikö se nyt muutenki näe sun tilapäivitykset vaikka viikon päästä, jos et niitä poistele ennen sitä.

Sori, ei onnistu jostain syystä lainata tuota apn tekstiä...

No juu mut jos olisin tajunnut että miehen serkku on mun kaverina ni en olis koko juttua kirjoittanut... :ashamed:

Niin ja se vielä ottaa päähän et kun mä olen nuorempana kärsinyt aika pahastakin änkyttämisestä ja sanoissa sekoiluista niin noi tädit pahentaa ton mun ongelman moninkertaiseks, vaikka normaalissa elämässä pystyn puhumaan suurimmaks osaks normalisti... Ei oo kivaa seota sanoissa ja änkyttää aina näiden tätien kanssa jutellessa kun vaistomaisesti puhuu nopeampaa et sais asiat sanottua ennenkuin joku niistä hyeenoista keskeyttää...

Yhteistyössä