Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:![]()
miten huomasitte?
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Mä en kyllä alkais koko perheen päitä pesemään sen perusteella, että yhden päästä on löytynyt yksi saivare. Oliko se edes saivare vai jotain muuta? Hae niitä kampoja ja kampaa sen tytön pää, hänellä niitä luulisi olevan jos kellään.
Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Mä en kyllä alkais koko perheen päitä pesemään sen perusteella, että yhden päästä on löytynyt yksi saivare. Oliko se edes saivare vai jotain muuta? Hae niitä kampoja ja kampaa sen tytön pää, hänellä niitä luulisi olevan jos kellään.
Meitä on tässä perheessä minä ja tyttö, ei muita. Ja oli varmasti saivare, siitä olen ihan varma. Me käytetään tytön kanssa mm. samaa hiusharjaa, joten kyllä niitä meillä kummallakin on, jos toisella on.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kotioloissa päätäitartunta ei anna aihetta ylenmääräiselle siivoamiselle. Lakanat, tyynynpäälliset ja pyyheliinat on kuitenkin hyvä pestä lääkehoidon jälkeen. Aivan normaali pyykkikäsittely riittää. Pakkanen (noin -20 astetta) ja toisaalta kuiva kuumuus (noin +80 astetta) tuhoavat päätäit tehokkaasti. Esimerkiksi päähineet, villamyssyt, lapaset ja lelut voi illalla pistää muovipussiin ja muovipussin pakastimeen, jolloin päätäit ovat seuraavana aamuna kuolleet. Kookkaammat tekstiilit kuten päällysvaatteet ja lakanat voi viedä myös kuumaan saunaan. Tavallisesti tunnin kuumakäsittely riittää. Saunominen ei kuitenkaan poista päätäitä ihmisen hiuksista.
http://www.health.fi/tartuntatautiliitto/paatai.html
Alkuperäinen kirjoittaja keki:näkeekö ne selvästi?tunteeko liikkeen yms?