Vaaleanpunaisia joulupalloja, mistä niitä saa?

Alaston lohikäärme

Aktiivinen jäsen
09.12.2007
16 436
3
36
Auttakaahan nyt mua taas. Mä haluan tuohon valkoiseen kuuseen tytön huoneeseen vaaleanpunaiset pallot, mutta en ole löytänyt kuin niitä "babys first christmas 2009"-palloja. Ne ei käy.
Mistä vois löytää inhimilliseen hintaan tuollaisia kuusen palloja?

Olen kolunnut honkkarin, vaparin, prisman, ikean ja monta muutakin "tavallista" kauppaa, mut ei vaan ole. Tiedän, että niitä on olemassa kuitenkin.
Älkää kivittäkö mun skitsoa ideaa. :cool:

Oletko käynyt Tiimarissa? Viime vuonna sielä oli vaaleanpunaisia ja vaaleansinisiä sekä vaaleanvioletteja joulupalloja. Luulis et niit olis siel tänäkin vuonna.. ?

Stockmannilta.

EDIT: ONPA KÄTEVÄÄ, JOS KIRJOITTAA CAPS LOCK PÄÄLLÄ, NIIN ENSIMMÄINEN KIRJAIN TULEE AUTOMAATTISESTI ISOLLA JA LOPUT PIENELLÄ.

Edit2: Miksei se toiminutkaan...

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";22526158]Oletko käynyt Tiimarissa? Viime vuonna sielä oli vaaleanpunaisia ja vaaleansinisiä sekä vaaleanvioletteja joulupalloja. Luulis et niit olis siel tänäkin vuonna.. ?[/QUOTE]

Hei Tiimari! Voi kiitos, ne on siellä varmaan ihan inhimillisen hintaisiakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;22526175:
Hei Tiimari! Voi kiitos, ne on siellä varmaan ihan inhimillisen hintaisiakin.

Juu, siel on aika edukkaita. Ja joulukuus siel on usein niit tarjouksia ja uusia joulutuotteita tulee melkein joka viikko myyntiin. Jos nyt ei näy vaaleanpunaisia palloja niin ehkä mä kysyisin, et onko tulossa. Viime vuonna siel jaettiin myös semmosia kuponkeja joilla sai sunnuntaisin esim. 2 tuotetta yhden hinnalla tai tietyn alleprossan.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22526198:
Stokkalta saa ja niillähän on nykyään joku postimyyntikin?

Eikun tarkoitin verkkokauppa mutta ehkä se on vain kanta-asiakkaille? Soita sinne ja kysy, vaaleanpunaisia palloja myyvät ja muitakin vaaleanpunaisia koristeita.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22526217:
Eikun tarkoitin verkkokauppa mutta ehkä se on vain kanta-asiakkaille? Soita sinne ja kysy, vaaleanpunaisia palloja myyvät ja muitakin vaaleanpunaisia koristeita.

Nyt sä puhut kyllä ihan outoja. Mistä olet keksinyt että se olisi vain kanta-asiakkaille? Postikulut 1e ja valikoima on kyllä luonnollisestikin nähtävissä myös netissä, ei tarvitse soitella.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22526396:
Öö... jos lapsesi hajottaa lasipallot, niin valitset varmaan ne muoviset vaaleanpunaiset pallot siitä lasisten vierestä??

Sä näät sitten varmaan eri sivun kuin mä , tossa linkissä on vaaleanpunaisia vain lasisina.

Yhteistyössä