Vaaleista, aiotteko äänestää? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tottakai ja ehkä on pakko äänestää demareita, vaikka olenkin pettynyt heihin. Vihreät ovat flopanneet vielä pahemmin ja keskustaan ei ole luottamista. Kokoomus ja Persut sekä Päkän puolue eivät koskaan ole onnistuneet vakuuttamaan minua.

tein sen vaalikone-testin ja ainoo mitä puski oli perusuomalaisia, muutospuoluetta, sdp:tä ja joku outo asehullu. taidan jättää väliin jos en löydä sopivaa ehdokasta.:kieh:

Mua hävettää tunnustaakin, että olen aivan totaalisen pihalla politiikasta. En tiedä mistään puolueista mitään, enkä edes tiedä ketä on ehdolla ja minkälaisia tyyppejä he ovat. Äänestäminen on siis vähän kiikunkaakun, kun en todella ole asioista perillä. Luultavasti jätän väliin.

Ehkäpä persuja, löysin järkevän ehdokkaan ja niin paljon vituttaa noi muut puolueet, että pitää lähettää selkeä viesti tällä kertaa. Bileet on ohi ja joku roti on saatava.

Periaatteessa on periaatteitteni vastaista jättää äänestämättä. En ole koskaan ollut mikään hyvin poliittisesti valveutunut henkilö, mutta nyt tunnustan suorastaan uinuneeni. Siksikin tekisi mieleni valita se nukkuvien puolue. Ehken kuitenkaan sitä valitse, vaikka tuntuukin että yksikään puolue ei ole sellainen, jonka edustajaa haluaisin äänestää. Se ei ainkaan tuota EI,n painoarvo tosin vaihtelee puolueitten välillä.
Saatan päätyä äänestämään ihmistä, jonka tunnen ja jonka kykyihin uskon. Vaikkei hänen edustamansa puolue olekaan mikään ihannepuolueeni, joskaan ei se isoimalla E.llä alkava ei- vaihtoehtokaan,

Totta vatussa äänestän. Demareita mun aatteideni mukaan pitäisi äänestää, mutta yksi tosi hyvä ystävä on ehdokkaana Vassareissa, joten voi olla että äänestän häntä ihan ystävyyden nojalla. Vaalikoneen (MTV3) mukaan mun pitäisi äänestää Erkki Tuomiojaa, joka kieltämättä on viisas mies. Periaatteen vuoksi tosin äänestän aina naista ja suht samanikäistä itseni kanssa. Ja toisekseen, Tuomioja mennee läpi ilman minunkin ääntäni.

Totta vatussa äänestän. Demareita mun aatteideni mukaan pitäisi äänestää, mutta yksi tosi hyvä ystävä on ehdokkaana Vassareissa, joten voi olla että äänestän häntä ihan ystävyyden nojalla. Vaalikoneen (MTV3) mukaan mun pitäisi äänestää Erkki Tuomiojaa, joka kieltämättä on viisas mies. Periaatteen vuoksi tosin äänestän aina naista ja suht samanikäistä itseni kanssa. Ja toisekseen, Tuomioja mennee läpi ilman minunkin ääntäni.

saanko udella minkäikäinen on suht samanikäinen kanssasi:wave:

Oletko Demuissa ehdokkaana? :) Noin lonkalta heittäisin, että voisin äänestää 25-40 -vuotiasta naista, mutta mieluiten 30-35 -vuotiasta. Mä olen siis 30v.

en ole. Kunhan uteliaisuuttani kysyin, lähinnä siksi, että halusin tietää kuinka laajaksi miellät noin ikäisesi naisen ikähaarukan. Itse olen molempien määritelmiesi ulkopuolella.

Yhteistyössä