väännättekö joka helkutin juhlapäivä jonkun 3 ruokalajin menuun??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskomatonta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uskomatonta

Vieras
kun täällä aina kysellään, mitä meinaatte syödä vappuna, pääsiäisenä, aleksis kiven päivänä tai vaalipäivänä. meillä on jouluna, juhannuksena ja uutenavuotena jotain tavallisesta poikkeavaa ruokaa, muuten mä suunnittelen ruuat viikoksi kerrallaan ja sitä syödään mitä sattuu kaapissa olemaan. en todellakaan ala vääntää esim. pääsiäisenä joka päivälle jotain erityisruokaa. mua alkais ahdistaa semmonen jatkuva juhlaruokien suunnittelu ja laittaminen, tavallisissa pöperöissäkin on ihan tarpeeksi tekemistä tälle porukalle.

Mä en laita melkein koskaan enää mitään ruokaa :D Sisko kokkaa joka päivä. Kerran, pari viikossa on semmosta "parempaa" ruokaa ja sitten ihan millon vaa saattaa olla jotain jälkiruokaa :)

Sisko tykkää kokkailusta, on vähän kouluakin käyny, ja me tykätään sen aikaansaannoksista joten sillä on motivaatiota suunnitella ja laittaa.

Kyl mä vaan =) Mut en jaksa välttämättä laittaa arkisin ruokaa aikuisille :ashamed: Vauva saa ruokansa pakastimesta. Ja sit me syödään mitä on pakkasessa, haetaan pizzat, käydään ulkona syömässä jne. Ja tosi usein meillä on kyllä ainakin jälkkäri ihan arkenakin.

Myös tykkää laittaa ruokaa ja on nytkin suunnitellut lauantaille ja sunnuntaille kunnon sapuskat alkuruuista jälkkäreihin, viinit mukaan lukien. Tykätään syödä pitkän kaavan mukaan ja juhlapyhinä on usein ruokavieraita, kuten lauantainakin tulee olemaan.

ja 3 ruokalaija. Ja en paljon vähempää arkenakaan.. Minusta se on kivaa ja koska kotona olen niin vähän mun duunkin pitää perhe hyvässä ruassa. Terveitäkin muuten ollaan saatu olla : )

Yhteistyössä