Miten on mahdollista, että veronpalautuksissa matkakorvauksista joutuu vielä maksamaan omavastuun jälkeen veroa?
Eli ensin maksat itse täysmääräisenä työmatkoistasi. Sitte kun matkakulut nousee liian suuriksi saat ylimenevän osan takasin palautuksina. Eikös tällä periaatteella pitäis veronpalautuksestakin maksaa vielä vero?
Ei käsitä ei.
Eli ensin maksat itse täysmääräisenä työmatkoistasi. Sitte kun matkakulut nousee liian suuriksi saat ylimenevän osan takasin palautuksina. Eikös tällä periaatteella pitäis veronpalautuksestakin maksaa vielä vero?
Ei käsitä ei.