väärä hälytys ihme oireet.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen.

Vieras
Hei.meillä on kolmannen lapsen yritys käynnissä.kaksi synnytystä takana.viimeisin vuosi sitten.nyt on alkanut tulemaan ns vääriä hälytyksiä.klassiset raskaus oireet alkavat pian ovulaation jälkeen.huimaus,väsymys,pahoinvointi,janontunne ja pissalla saa juosta jatkuvaan.sitten olen testannut ja negaa näyttänyt jo vuoden verran.onkohan minun hormoonit sekaisin.vai ovatko nuo vain pms oireita?kestävät aina ovulaatiosta kuukautisiin.oireet haittaavat paljon jo elämää varsinkin kun nyt tiedän että raskautuminenkaan onnstu.täytyisikö ottaa jotain hormooni kokeita? Kiitos etukäteen.

Mulla oli kans samanlaisia oireita ovulaatiosta menkkojen alkuun. Etenkin pahoinvointi ihmetytti, menkkojen alkaessa olin varma raskaudesta kun pitkästä aikaa oskensin (!) aamulla. Mietin itsekin mistä johtuu..

Hei vaan!

Kiitos kysymyksestäsi.

Kyllä toisinaan hormonitoiminta muuttuu raskauksien ja iän myötä niin, että erilaiset pms oireet tulevat esiin. Tuo oireet voivat olla kyllä ihan puhtaasti niitäkin. Toki kannattaa niistä käydä keskustelemassa ainakin gynekologin kanssa ja mahdollisesti tarkistaa verikokein että hormoniarvot ovat kunnossa kun tuntuu että oireet ovat noin häiritseviä.

Onnea yritykselle!

Yhteistyössä