N
Nikkirikki
Vieras
Ihmissuhde oli oikeastaan vaikeaa koko ajan johtuen kai kommunikointieroista.Minä tykkään selvittää asiat puhumalla,mies huutaa ja mököttää sitten,eikä halua koskaan puhua,joten asiat toistuvat.Vähitellen tulivat myös työttömyys,isot rahahuolet,lisääntyvä huuto ja äkkipikaisuus,mustasukkaisuus (vaikka olen kotona kolmen alle kouluikäisen kanssa aina).Mulla oli turvaton olo koko ajan,mutta toivoin parempaa.
Nyt mies on saanut töitä,mutta huuto vain jatkuu ja molemmilla on paha olla.Töiden myötä tilanteen piti parantua,mutta emme enää jaksa kumpikaan.Päätimme erota,mutta samalla mies totesi,että kyllä sitten harmittaa,kun hän vuoden päästä on taas jaloillaan ja kaikki hyvin.Sitten hän ei meitä enää edes haluaisi elämäänsä.
Nyt mies on saanut töitä,mutta huuto vain jatkuu ja molemmilla on paha olla.Töiden myötä tilanteen piti parantua,mutta emme enää jaksa kumpikaan.Päätimme erota,mutta samalla mies totesi,että kyllä sitten harmittaa,kun hän vuoden päästä on taas jaloillaan ja kaikki hyvin.Sitten hän ei meitä enää edes haluaisi elämäänsä.