väärän päivän pilleri :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tumpula

Vieras
Heippa! Onkohan mitään haittaa jos ottaa liuskasta väärän (tai väärien) päivien e-pillerin? Nyt siis käytössäni Cerazette minipillerit, ja kun se halavatun liuska on niin epäselvä niin olin nappaillut kahden ihan väärän viikon pillerit sieltä liuskan alkupäästä kun olisi pitänyt ottaa jostain loppupäästä. :D
Onko näissä pillereissä jotenkin eri hormonimäärä eri päiville, ja nyt ehkäisyteho on heikempi? Vai onko se vaan ihan sama, että pysyisi vaan paremmin päivistä kärryillä ku on se nuoliviidakko siinä?

Hittojako ne tuommoset kartat siihen pakettiin laittaa.. :D

Heippa! Onkohan mitään haittaa jos ottaa liuskasta väärän (tai väärien) päivien e-pillerin? Nyt siis käytössäni Cerazette minipillerit, ja kun se halavatun liuska on niin epäselvä niin olin nappaillut kahden ihan väärän viikon pillerit sieltä liuskan alkupäästä kun olisi pitänyt ottaa jostain loppupäästä. :D
Onko näissä pillereissä jotenkin eri hormonimäärä eri päiville, ja nyt ehkäisyteho on heikempi? Vai onko se vaan ihan sama, että pysyisi vaan paremmin päivistä kärryillä ku on se nuoliviidakko siinä?

Lue se pakkausseloste... mainitaanko siellä, että Cerazetessa olisi eri hormonimäärät eri päiville?

Viimeksi muokattu:
Hehe, vähänkö monta kertaa on käynyt meikkikselle noin. Kun olin kotona vauvojen kanssa ja rättiväsy yövalvomisista, niin en todellakaan aina tiennyt, mikä viikonpäivä on. Mut ei ole väliä, sama hormonimäärä niissä kaikissa on. Kannattaa vaan jatkaa sen oikean päivän kohdalta, että pysyy itse perillä siitä, onko ottanut joka päivä vai ei. ;)

Jokaisellahan on erilainen kierto ja pillerin otto alkaa eri päivänä...sama hormoonimäärähän niissä on kaikissa pillereissä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä