Vääränlainen vartalo ja miehen ihanne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ongelmani liittyy ulkonäkööni ja siihen, etten usko että mieheni pohjimmiltaan syttyy tai pitää ulkonäöstäni. Olen suht poikamainen vartaloltani ja lantioni ja peppuni ovat pikkuruiset. Mieheni sen sijaan on "peppumiehiä" ja uskon hänen syttyvän kurvikkaista naisista. Tilanne on päässäni kestämätön. Minulle hän ei ole koskaan pahaa sanaa sanonut, koen vain näkeväni mieheni katseesta etten ole sellainen joka saa hänet pakahtumaan halusta. Tiedän että hän kuitenkin rakastaa minua ja varmasti sen vuoksi myös on oppinut haluamaan minua, mutten kestä sitä kun en voi koskaan vastata mieheni ihannetta ja todellista halua. Onko kenelläkään vinkkejä tai vertaistukea tilanteeseen? Tämä nakertaa itsetuntoani ja suhdettamme, välillä puran miehelleni katkerana sitä kuinka tiedän olevani hänelle"vääränlainen". Hän tuolloin vakuuttaa ettei näin ole, mutta teot ja sanat puhuvat eri kieltä...

Mitä tarkoitat teoilla ja sanoilla, jotka puhuvat eri kieltä?

Onko jotakin konkreettisia esimerkkejä, joilla voit osoittaa ettei kysymys ole vain sinun tekemistäsi tulkinnoista?

Ap: No suhteemme alussa tämä "peppumies"-juttu on tullut ilmi ja tiedän etten voi säälittävällä pojan pepullani miestäni tuolta osin koskaan miellyttää. Lisäksi ei koskaan koskettele tai impulsiivisesti kehu ulkonäköni, lähinnä ulkomuistista kiltteyttään aina kehuu kun muistaa, näin minä tilanteet ainakin koen. Minulla on vain vahva uskomus etten miestäni todellisuudessa miellytä, hän on vain pyrkinyt oppimaan pitämään kehostani. Tilanne olisi toinen jos tietäisin mieheni syttyvän hoikista rimpulanaisista. Mitä tilanteelle voi tehdä, seksuaalisuuteni on asian vuoksi ihan nollissa.

Miehet syttyy itsevarmoista naisista, painoi ne sit 40kg tai 140kg.
Mun paino lähentelee satasta ja silti mies on hulluna muhun, koska kannan kiloni ylpeästi ja olen itsevarma sängyssä ja sängyn ulkopuolella...

Kyl se itsevarmuus ja varsinkin itse omasta kehosta pitäminen ja nauttiminen on se paras juttu mistä toinen ihminen syttyy. Tietysti asiaa auttaa myös jos itse pystyy syttymään toisen kehosta ja vieläpä pystyy näyttämään sen.

Joko A. Alat pitämään itsestäsi. Miehesi ei ole pakolla kanssasi, vaan ihan omasta halustaan. Miehen ulkonäköfantasia on miehen fantasioita, eivätkä välttämättä liity millään tavalla todellisuuteen. B. Teet asialle jotain. Mene salille ja kysy ohjeita pakara lihasten treenaamiseen. Lihastahan se vaan on eli kasvaa treenaamalla.

Kyl se itsevarmuus ja varsinkin itse omasta kehosta pitäminen ja nauttiminen on se paras juttu mistä toinen ihminen syttyy. Tietysti asiaa auttaa myös jos itse pystyy syttymään toisen kehosta ja vieläpä pystyy näyttämään sen.

Tämä on ihan totta. Kukaan meistä ei ole täydellinen ja aika harva on edes lähellä täydellisyyttä. Itsevarmuus on loppupeleissä se, jolla on suurin merkitys. En tarkoita ylimielistä itserakkautta, vaan sitä, että on sinut itsensä kanssa, arvostaa itseään ja antaa piupaut muiden mahdollisille arvosteluille.

Olen etsinyt seksiseuraa itselleni netin kautta ja usein huomaa, että miehillä on tiettyjä toiveita naisen suhteen. Jollakin on kenkäfetissi ja pukeutuminen on tärkeää, joku haluaa isot tissit, joku on peppumies, joku tykkää sporttisesta kropasta, joku pitkistä hiuksista yms. En aina viitsi kuvailla itseäni, koska olen huomannut, että lopullinen intohimo sängyssä ei ole ulkoisista seikoista kiinni, kunhan vain se ensimmäinen kiinnostuksen kynnys on ylitetty. Joskus olen sanonut miehelle, että kyllä sinä minusta pidät, enkä ole muuta paljastanut. Yksi mies sanoikin jälkeenpäin, että hän innostui itsevarmuudestani, kun olin sanonut niin. Kyseinen mies on minua 15 vuotta nuorempi, komea atleetti, mukava ja mahtava rakastaja.

En varmasti pärjäisi missikisoissa. Ikää on reilusti, joten ryppyjä löytyy ja iho alkaa veltostumaan, rasvat kerääntyvät alaosastoon, tissit muistuttavat patalappuja, eikä kasvotkaan ole virheettömät. Silti minulla on vientiä myös nuorempien miesten keskuudessa. Joskus olen hakenut vain satunnaista seikkailua, mutta kun kemiapuoli on toiminut poikkeuksellisen hyvin, niin suhde on jatkunut pidempään.

Ap: Kiitos vastauksista. Niinhän se on, itsevarmuus on sytyttävää. Ja ehkä pepputreeni voisi helpottaa, olen sitä yrittänytkin, mutta tuloksia en ole vielä saanut. Mietin onko kukaan ollut samanlaisessa tilanteessa? Kannattaako asiasta puhua enää enempää miehen kanssa?

Yhteistyössä