Väärinkäsityksiä -pinotaanko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lillerlalleri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aivan varmasti on kaikilla jotain sattunu!!!!

Tää ei ole kovin hauska, mutta mulla yhteen väliin vauva aina raapi mun naamaa ja paukutti päätään mun naamaan. Silmä mustana ja naama arvilla oli pirun kiva kulkea joka paikassa, kun kaikki luuli että mies pieksää...

Tätä hekotin viimeks.
Siskon työporukka oli menossa tossa keväällä baariin.
Taksin tilasi Hanna Arvokallio (nimi muutettu) omalla nimellään.
Porukka menee kadulle odottelemaan taksia. Kadun varrelle pysähtyy iso tilataksi, joku menee kysymään että tää on varmaan meille "Ei ole, tämä on Kallion Arvolle varattu!" sanoo taksikuski ja porukka ja taksi jatkavat tönöttämistä vierekkäin.
Aika kuluu, lopulta tämä Hanna itse menee kysymään millä nimellä taksi on tilattu.. "Kallion Arvon" sanoo kuski. Hanna sanoo, "onko varma ettei Arvokallion nimellä"? Kuski on vaikeena ja lopulta porukka hyppää kyytiin. :laugh:

Sisko sano että se kuski ajo koko matkan ihan hengenvaarallisesti. kai sitä vtutti kun oli niin tyhmä naisten edessä. :laugh: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Tätä hekotin viimeks.
Siskon työporukka oli menossa tossa keväällä baariin.
Taksin tilasi Hanna Arvokallio (nimi muutettu) omalla nimellään.
Porukka menee kadulle odottelemaan taksia. Kadun varrelle pysähtyy iso tilataksi, joku menee kysymään että tää on varmaan meille "Ei ole, tämä on Kallion Arvolle varattu!" sanoo taksikuski ja porukka ja taksi jatkavat tönöttämistä vierekkäin.
Aika kuluu, lopulta tämä Hanna itse menee kysymään millä nimellä taksi on tilattu.. "Kallion Arvon" sanoo kuski. Hanna sanoo, "onko varma ettei Arvokallion nimellä"? Kuski on vaikeena ja lopulta porukka hyppää kyytiin. :laugh:

Sisko sano että se kuski ajo koko matkan ihan hengenvaarallisesti, kai sitä vtutti kun oli niin tyhmä naisten edessä. :laugh: :headwall: :headwall:

*reps* :laugh:

Meillä tulee vieläkin toisinaan väärinkäsityksiä miehen kanssa puolin ja toisin kun mies on pohjalainen ja käyttää välillä minulle vieraita murresanoja.. vaikka on vuosia yhdessä oltu, vieläkin hän toisinaan yllättää.. yks tyhmä väärinymmärrys oli tässä yks päivä kun tultiin kaupasta, molemmilla oli kädet täys tavaraa ja mun avaimet oli laukunpohjalla.. miehen avaimet oli ketjussa kiinni ja farkkujen taskussa, kaivoin miehen taskusta kotiavaimen, avasin oven ja olin antamassa avainta takaisin miehelle. Mies sanoi että "pujota se" "Häh?" :| "Niin, että viitsitkö pujottaa sen avaimen?" No minä tyttö kiroten rupesin pujottamaan avainta takaisin taskuun ja mutisin että miks asiat pitää tehdä näin vaikeesti kun avain on kiinni ketjussa eikä se putoa mihinkään vaikka jättäisin sen vain roikkumaan siihen asti että päästään sisälle ja tavarat pois käsistä.. No, sitähän se mies yrittikin sanoa.. pujota se avain.. eli PUDOTA se avain käsistäsi hyvä ihminen.. :whistle:

Esikoisen opettaja totesi pojan ollessa kuudennella, että lapsi on hiukan itseensäpäin suuntautunut, ja tekeillä oleviin lauluihinsa ja tarinoihinsa koulussakin keskittynyt, jotenkin apaattinen.

Olin hoitanut vaikeasti apaattista ja autistista lasta, ja se on ollut vaativimpia kaikista tekemistäni töistä. Reaktio opettajan suuntaan oli sen mukainen. Opettaja säikähti melkoisesti, minä omaa käytöstäni melkein yhtä paljon.

Juotiin siinä sitten vähän hölmistyneinä toinenkin kuppi kahvia ja selviteltiin täsmällisemmin mitä itse kukin tarkoittaa. Opettaja oli yrittänyt sanoa, että pojan tuntiaktiivisuus ja viittamisinto on vähäinen, eikä hän mitenkään ollut yrittänyt kertoa esim. toimintaterapian, neurologisten tutkimusten ja diagnoosin tarpeesta.

Piika-äiti

Yhteistyössä