N
nekrut vs karvaranteet
Vieras
Nyt on poliisilla kyllä hankala paikka!
Kumman puolelle asettuu?
Vai syyttääkö suomalaisia jälleen kerran, kun sekin on kuulemma suomalaisten vika että neekerit lähtee Syyriaan raiskaamaan ja tappamaan lapsia ISIS-joukkoihin?
Tilanne Vaasassa on siis Mamut vs Mamut!!!!!!
Pyhä paska Bätmäni!
Kumman puolelle asettuu?
Vai syyttääkö suomalaisia jälleen kerran, kun sekin on kuulemma suomalaisten vika että neekerit lähtee Syyriaan raiskaamaan ja tappamaan lapsia ISIS-joukkoihin?
Tilanne Vaasassa on siis Mamut vs Mamut!!!!!!
Pyhä paska Bätmäni!