Vaateasiaa .. kaverin hääjuhlat tulossa *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaikee löytää vaatteita :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaikee löytää vaatteita :(

Vieras
Niin elikkäs isokokoinen akka olen ja linkissä on siis kuva tunikasta jota oon tässä pari pvää ihaillut ja miettinyt et tilaanko vai enkö tilaa (koko olis 46/48)

Kaverin hääjuhlat kyseessä eli ton tunikan seuraks olis vain ne perus mustat suorat housut (hamettahan en laita) jotka löytyy jo kaapista, tai vaihtoehtoisesti liituraitahousut (mustat valkoisilla ohuilla haaleilla raidoilla)?

Käsivarret on kyllä karseet et varmaan ton tunikan päälle vetäsen vielä puolipitkähiasen mustan boleron.

Vaikuttaa asu aika musta musta mustalta :D .. mut tossa tunikassa olis tuo turkoosi väri ja sit jos laittas jonku kivan korun ...

No mutta mitä pidätte tunikasta???

nii joo, se linkki: http://www.misura.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Misura/Products/1650/SubProducts/1650-0001

HYVÄÄ JUSSIA KAIKILLE! :)

Mikä juhlavaate on PAITA naisella?
Tietty ehkä jakun kanssa alla...

Mut hei, tunika? Häissä?

Mä oon itekin tarpeeks iso, mut häissä päällä on ollu vähän juhlavampaa kun paita. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:

Mut hei, tunika? Häissä?

Mä oon itekin tarpeeks iso, mut häissä päällä on ollu vähän juhlavampaa kun paita. ;)

Niin no siis nuo nyt ei olekkaan mitkään viralliset juhlat. Pari on jo avioitunu helmikuussa et nyt sitte pidetään vaan sellaset hauskat juhlat lähimmäisten kesken, jossa luvassa hyvää ruokaa ja ohjelmaa :)

Jakkuahan en myöskään päälleni vedä keskellä heinäkuuta :D

Mut hei, tunika? Häissä?

Siis mitä sitten pitäisi olla päällä jos ei paita tai tunika? Kyllähän noiden nimikkeiden alle mahtuu jos jonkintyylistä vaatekappaletta.

ei tohon kyllä enää mitään boleroa päälle. ihan kivan näköinen on, mutta ei ehkä häihin mun mielestä. musta ei muuten tee yhtään hoikan näköiseksi.

*muoks* olitkin kerennyt laittamaan, että eivät ole viralliset juhlat. sen olisi voinut mainita heti aloituksessa. sellaiseen tilaisuuteen oikein hyvä asu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mut hei, tunika? Häissä?

Niin no siis nuo nyt ei olekkaan mitkään viralliset juhlat. Pari on jo avioitunu helmikuussa et nyt sitte pidetään vaan sellaset hauskat juhlat lähimmäisten kesken, jossa luvassa hyvää ruokaa ja ohjelmaa :)

Jakkuahan en myöskään päälleni vedä keskellä heinäkuuta :D

No ei tietty nyt, mutta paitalinjaa ajattelin.

No jos ne on vaan niinkö jälkijuhlat, niin anna palaa.
Kirkkoon yms hääpukukekkerieihin ei kävis. =)

Toi on ihan karsee, en laittais päälleni muutenkaan, mutten VARSINKAAN KENENKÄÄN HÄIHIN! Pukeutumisella kunnioitetaan tilaisuutta. Älä paa tuommoista päällesi, varsinkin kun olet noin iso kokoinen!

Eikös siinä lue, että ei varastossa?

Minusta tuo on kyllä aika tyrkyn näköinen. Mutta jos ne on vapaamuotoiset rennot bileet, niin sitten ok. Hääjuhliin ei ihan mielestäni paras vaihtoehto.

No siis pariskuntahan on täysin hevipari :D ..goottityyliset asut molemmilla. Morsiamella korsetti ja pitkä musta hame .. et ei tuo voi niiiiiiiin karsee olla :D
en tiiä ... en kai mä sit tilaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja III:
I H A N A vaatekappale. Laittaisin ehdottomasti juhliin :)

Ah, kiitos :)

..mä jo melkeen masennuin et no mitä sinne juhliin pitää sit pukee :O :D

Mut kiitosta vaan kaikille mielipiteistä, niitä tänne tulinki kysymään :)

Yhteistyössä