Vaateasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja los satsumas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

los satsumas

Vieras
Niin, ajatelkaa mitä ajattelette mutta minä olen äiti joka ostaa lapselleen vain uusia, käyttämättömiä vaatteita. Juuri tilasin sisätossut netistä, nahkaiset, käsintehdyt, 21 euroa. Tiedän toki että kirpparilta saisi parilla eurolla hyvän tuurin sattuessa jopa käyttämättömät tossut- mutta en halua ostaa sellaisia. En ole liiemmin rikas mutta lapsen asioissa en säästele. Kaikki vaatteet ovat uusia ja käyttämättömiä.

No se lienee sun asiasi mihin rahasi käytät. Toivottavasti silti osaat jatkosijoittaa käytetyt järkevästi just esin kirpparille jotta meillä toisinajattelijoilla on mitä ostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No se lienee sun asiasi mihin rahasi käytät. Toivottavasti silti osaat jatkosijoittaa käytetyt järkevästi just esin kirpparille jotta meillä toisinajattelijoilla on mitä ostaa.

En vie käytettyjä kiprpparille vaan säästän ne. Veljet saa sitten lainat jos kokevat tarpeelliseksi tai sit joskus oma lapsi ehkä ottaa omilleen käytöön. Nekin vaatteet kun ovat kuin uusia. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Kukin tekee miten haluaa. Mutta fakta on, että täytyy jonkun niitä vaatteita uutenakin ostaa... :whistle:

Itse ostan leluja ja kirjoja kirpparilta, mutta en niinkään vaatteita. Mutta ei se minua paremmaksi tai huonommaksi tee.

Juu en ollutkaan sillä linjalla että pitäisin kirppareilta vaatteet ostavia huonompina. Tämä on vain minun linjani, uutta ja käyttämätöntä. Olen nääs toisinajattelija, heh.....

Yhteistyössä