Vaatehelvetti. Ei mahdu housut jalkaan :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja housuton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

housuton

Vieras
Toivoton olo. Kävin vaatekaappia läpi ja yritin epätoivoisesti etsiä jotkut sopivat housut kun huomenna pitäisi sairaalaan mennä käymään vauvan kanssa. Kaikki farkut on liian pieniä. Ei löydy kuin lökäpöksyjä kotioloihin. Ainoat siistimmät oli 6 vuotta sitten ostetut mammahousut jotka mahtui jalkaan. Että mua sapettaa, tekis mieli hakata päätä seinään ja itkeä :( Sitten pitää vielä miettiä mikä takki. Ei mulla ole kevättakkiakaan. Että mä vihaan tätä aikaa kun ei tiedä mitä laittaa päälle. Niin ja vauvan syntymästä on 3 kuukautta. Olenkohan mä levinnyt lopullisesti niin paljon että pakko ostaa kaikki uusiks. Kohtalotovereita?

Mulla ainakin vartalo muuttui raskauden jälkeen niin että joudun käyttämään kokoa isompia vaatteita kuin ennen, vaikka paino laskikin samaan kuin ennen raskautta. toisaalta ajattele että saa sit ostaa uusia vaatteita :).

Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Mulla ainakin vartalo muuttui raskauden jälkeen niin että joudun käyttämään kokoa isompia vaatteita kuin ennen, vaikka paino laskikin samaan kuin ennen raskautta. toisaalta ajattele että saa sit ostaa uusia vaatteita :).

Aiemmin olen kyllä melko pian synnytysten jälkeen palautunut sen verran että vanhatkin vaatteet on mahtuneet. En mä halua siirtyä isompiin eikä ole varaakaan ostaa vaatteita kuin ehkä jostain kirppikseltä. Parempi olis pysyä vain neljän seinän sisällä :( Kyllähän noi kilot on jo aika paljon karisseet mutta vyötäröllä ja lantiolla on ihan tarpeeks tavaraa ettei voi kuvitellakaan vetävänsä vanhoja farkkuja jalkaan.

Minulla levisi lantio ensimmäisen raskauden/synnytyksen jälkeen sen verran että mitkään housut/hameet eivät enää mahtuneet päälle. Vaikka muuten laihduin n. 10kg lähtöpainoon verrattuna imetysaikana (rankka imetysdieetti allergisen lapsen kanssa). Eli vain luiset rakenteet jäivät leveämmiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja r:
Mulla ainakin toisen raskaudne jälkeen lantio levis huomattavasti (oli kyllä paljon liitoskipujakin) Takeista varsinkin sen huomaa....

Varmaan on sitä leviämistäkin vaikkei olis ylimääräistä yhtään. Tämä oli ainoa raskaus missä mulla on ollut kamalat liitoskivut.

etkö vois aatella ottaa niitä suht siistejä mammahousuja.
ja joku (leveä?) neule, tai neuletakki siihen. jos asut sell. paikkakunnalla, et on lämmin.

mukavat kengät ja vaikka hauska laukku tai kiva huivi "nostamaan" vanhoja rytkyjä. Luulis sairaalalle kelpaavan...?

Yhteistyössä