Vaatestressi hyvissä ajoin :D

Minerva McGarmiwa

Aktiivinen jäsen
27.01.2007
23 852
0
36
Pori
Eli keväällä olis yo-juhlat ilmesesti edessä. Mitäs sinne pukis itse ja mitä mä puen tolle tirpalle joka ei hametta/mekkoo vapaaehtosesti päälle laita. Miten mä teen tytttölapsesta juhlavan ilman mekkoa tms? Joo tyhmä kysymys, mut tytöille harvemmin löytyy suoria housuja tms.

Kyllä meillä minä määrään miten 2-vuotias pukeutuu. Toki hän voi tietyn vaatekategorian sisältä valita miellyttävät vaatteet jos niistä on valittavaksi asti, mutta minä määrään milloin se vaate on juhlamekko ja milloin ulkovaate.

Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:
Nätit caprit ja tunika?

Tää vois olla ihan hyvä. Sit jos ilma sallii niin ollaan ulkonakin paljon niin rimpsumekko olis ihan älytön vaihtoehto siinäkin.

Mut mitä itte pistää päälle? Voi tuska ku kaappi on äynnä vaatetta mut ei silti mitään päälle pantavaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Kyllä meillä minä määrään miten 2-vuotias pukeutuu. Toki hän voi tietyn vaatekategorian sisältä valita miellyttävät vaatteet jos niistä on valittavaksi asti, mutta minä määrään milloin se vaate on juhlamekko ja milloin ulkovaate.

Joo-o, mä kuitenki mielellään myös nauttisin itse juhlasta joten jos mä oikasen siinä et laitan vaatteet joissa tirppakin vois viihtyy niin mun ei tarvi koko juhlaa taistella et pysyykö vaatteet päällä vai ei.

Se oli järkyn kamalaa, kun äiti pakotti juhliin mekon päälle. |O Inhosin niitä, mutta ei, kun kyllähän nyt tyttölapsen kuuluu olla saatanan mekossa. :/ Kun äiti haluaa ja kaikki muutkin tytöt on ihanissa rimpsessamekoissa. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Se oli järkyn kamalaa, kun äiti pakotti juhliin mekon päälle. |O Inhosin niitä, mutta ei, kun kyllähän nyt tyttölapsen kuuluu olla saatanan mekossa. :/ Kun äiti haluaa ja kaikki muutkin tytöt on ihanissa rimpsessamekoissa. :xmas:

Juu pääasia et ei o lapsella tai äidillä hyvä olla missään kekkereissä.

Yhteistyössä