Eli mulla on turkoosi mekko ja siihen päälle tulee ruskea jakku, korut ovat turkoosit.
Sopiiko mustat kengät ja laukku noiden kanssa?
Sopiiko mustat kengät ja laukku noiden kanssa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No sitä mäkin mietin, mutta en tiedä onko varaa ostaa...Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 17:42 vieras kirjoitti:Ruskeat olisivat varmaan paremmat
Mallaile peilin edessä niitä mitä löytyyAlkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 17:47 Scarlett-79 kirjoitti:\No sitä mäkin mietin, mutta en tiedä onko varaa ostaa...Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 17:42 vieras kirjoitti:Ruskeat olisivat varmaan paremmat![]()
Yleensä 40, riippuu kengistä.Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 18:10 koivunkäpy kirjoitti:asiasta aidannenään, minkäkokonen jalka sul on? mulla ois ruskeet italialaiset popot mistä pitäs päästä eroon.. jos et haluu julkisesti huutaa ni pistä yynä!
Jos jätän sen jakun pois, niin mulla ei ole mitään siihen mekon päälle.Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 18:11 Malviina kirjoitti:Jos et osta ruskeita kenkiä ja laukkua jätä ruskea jakku pois, älä sotke liikaa värejä.
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 18:18 Scarlett-79 kirjoitti:\Jos jätän sen jakun pois, niin mulla ei ole mitään siihen mekon päälle.Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 18:11 Malviina kirjoitti:Jos et osta ruskeita kenkiä ja laukkua jätä ruskea jakku pois, älä sotke liikaa värejä.
Pitää huomenna käydä katsomassa kenkäkaupassa onko siellä mitään suht edullisia kenkiä ja laukkuja.
Just tänään ostin sen jakun...Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 18:42 Pix kirjoitti:Edullisemmin saattaisit saada mustan jakun =)
Juhlistetaan kaverin valmistumista ensin syömällä ravintolassa ja sitten mennään kai johonkin yökerhoon. Eli ei nyt niin virallista.Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 20:09 Yukimi daifuku kirjoitti:Mikä tilaisuus kyseessä?
Ja onko laukku pakollinen?
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 20:45 Scarlett-79 kirjoitti:\Juhlistetaan kaverin valmistumista ensin syömällä ravintolassa ja sitten mennään kai johonkin yökerhoon. Eli ei nyt niin virallista.Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 20:09 Yukimi daifuku kirjoitti:Mikä tilaisuus kyseessä?
Ja onko laukku pakollinen?
Laukun mä haluan, että saan sinne kännykän, rahat ja meikit.