vaativien vauvojen äidit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Olisin kiinnostunut kuulumisien vaihtoon ns vaativien vauvojen äitien kanssa. Omani on nyt 1kk ja kärsii vatsavaivoista (koliikista?) sekä kenties maitoallergiasta. Huutaa ja kiemurtelee kivun takia tosi paljon ja saa kanniskella. Pitkistä yöunista tai helposta matolla pötköttävästä/sitterissä istuvasta vauvasta on turha edes haaveilla. Jotain samantapaista jollain? kohtalotovereita olisi kiva omata, kun tuntuu, että kaikilla muilla on ns helpot vauvat.

Minulla 6 viikkoinen - kitisevä, kaikintavoin hankala tyttö.. minä ihan lopussa ja olisi mukava vaihtaa ajatuksia..

Kirjoittele minulle osoitteeseen laura.siitari@hotmail.com mikäli kiinnostaa.. Muutkin voivat/saavat kirjoitella.

Jaksamisia.

hei!
meillä on poika nyt 1,2v ja on aika vaativa myöskin!!!olisi kivaa jutella kuulumisia ja keinoja jaksaa vaativaa lasta!!
muutkin saavat kirjoitella!!

ntinokkonen@suomi24.fi

täällä yksi myös jolla vaativa vauva,poika nyt 9kk,hieman helpompaa jo mutta tuoreessa muistissa ekat 7kk jotka olivat erittäin raskaita.
mese/meili johannak81@hotmail.com halukkaat saa lisätä :wave:

Heippa!
Mulla on nyt 1v.6kk poika ja on ollut todella vaativa ja temperamenttinen vauvasta lähtien ja on sitä myös edelleen!
Minulle saa myös laittaa sähköpostia ja olisi kiva kirjoitella muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. meiliosoite: piia.remes@gmail.com

Yhteistyössä