Vaatteet tarhaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emiilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emiilia

Aktiivinen jäsen
13.08.2005
2 687
0
36
Täällä taas uusavuton äiti... Huomenna on luvattu taas 15-16 astetta lämpöö tänne. Aamulla kuitenkin vain 8-10. Aamulla on ihan ok tuulihousut + toiset housut alla, mutta iltapäivällä on ihan liikaa. Samoin jos haalarit laittaa... Mittä ihmettä taas noille päälle laittais?

Ja ärsyttää ihan suunnattomasti ku tytöille on trikoita/sukkahousuja kaikkia tuollaisia "ohkasia" housuja. Pojilla on vain collegehousut tai pitkät kalsarit tai sortsit.

Mä aattelin kans että sanon että jättävät sisähousut pois alta, mutta kun ikävä kyllä olen huomannut etteivät tädit kuuntele mitä niille aamulla höpisee....

Niin mä taidan tehdä, yrittää ainakin. Vien aamulla vaan sisävaatteissa ja sanon että noi hiustu päälle ku aamulla meette ulos, mutta iltapäivällä voi välihousut jättää pois. tai miksi jo aamullakin jos aurinko paistaa ja lämpöä on yli 10 astetta....

Voi ku tää on vaikeeta. No vielä toukokuussa ovat tarhassa ja sit ollaan vaan kotona ja vaihdetaan vaikka viis kertaa päivässä vaatteet.... :D

ai kuin ei ole pojille sukkiksia? meillä alle 2-v. poika joka kulkee tarhassa joka ikinen päivä sukkikset plus paita yhdistelmässä, käytännön syistä kun sukat ei pysy jalassa eikä ole kiva pitää lasta aina nilkat paljaana- eli meillä tarhassa kyseiset sisävaatteet sekä välikausipuku, fleecepuku ja kuravaatteet, niitä yhdistelevät sitten tarpeen mukaan eli aamulla voi olla vaikka fleecet+välikausipuku ja iltapäivällä pelkkä fleece...meillä luotto toiminut molempiin suuntiin, pyytävät aina tarhasta jos keksivät jotain mitä voisi tarvita:) ja tarvittaessa rukkaset, puuvillahanskat tai paljaat kädet sekä kypärämyssy ja fleecehattu...

Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:
Täällä taas uusavuton äiti... Huomenna on luvattu taas 15-16 astetta lämpöö tänne. Aamulla kuitenkin vain 8-10. Aamulla on ihan ok tuulihousut + toiset housut alla, mutta iltapäivällä on ihan liikaa. Samoin jos haalarit laittaa... Mittä ihmettä taas noille päälle laittais?

Ja ärsyttää ihan suunnattomasti ku tytöille on trikoita/sukkahousuja kaikkia tuollaisia "ohkasia" housuja. Pojilla on vain collegehousut tai pitkät kalsarit tai sortsit.

Voihan pojillekkin laittaa sukkahousut.

Yhteistyössä