Vaatteita vien myyntiin kirppikselle, hintoja mietin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja byyä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kai kukaan kaxa 3? käytetystä bodysta kirpparilla. (?) Ehjistä ja TAHRATTOMISTA bodeista voisin maksaa korkeintaan 2?. mut sillon tarvii olla jo muita ku äp: (tms) bodeja. HInnat 0,2?-2? ni luulis menevän.

Mä laitoin bodeille hintaa 0,10-2e. Ja yleensäkin vaatteiden hinnat on max. 5e mulla. Toukokuun vikalla viikolla on kirppispöytä varattuna.

Eilen kattelin kun joku pyysi 116cm kuluneesta fleecetakista 19e, ja äitiyspakkauksen toppahaalarikin 23e. Ja vaatteet muutenkin oli 3-10e, ihan lasten perusvaatteet, jossa hyvin käytönjäljet näky. Eipä taida mennä kaupaks noilla hinnoilla...

Alkuperäinen kirjoittaja =(:
Ei kai kukaan kaxa 3? käytetystä bodysta kirpparilla. (?) Ehjistä ja TAHRATTOMISTA bodeista voisin maksaa korkeintaan 2?. mut sillon tarvii olla jo muita ku äp: (tms) bodeja. HInnat 0,2?-2? ni luulis menevän.

mä ostan kyllä yli 3e, jos merkki/kunto hyvä. esim joku aika sitten supersöpö hilfigerin body 8e, mutta oli hyvä kuntoinen :)

Kiitos vastauksista kaikille :) Mitäs mä sit tekisin näille vaatteille, joissa jo on enemmän käytönjälkiä ja joku reikä/tahra?? Ei viittis roskiin kuitenkaan heittää, voiks niitä lahjottaa johonkin?

Riippuu valmistusvuodesta.

Jostain ysäribodeista en maksaisi 0,20 euroa enempää. Mikäli ovat perus H&M:ää, uutuuksia siis, voisin hyvästä maksaa kolmekin euroa. Edellyttäen että body ei ole pilalle pesty =).

Alkuperäinen kirjoittaja vielä tämä asia:
Kiitos vastauksista kaikille :) Mitäs mä sit tekisin näille vaatteille, joissa jo on enemmän käytönjälkiä ja joku reikä/tahra?? Ei viittis roskiin kuitenkaan heittää, voiks niitä lahjottaa johonkin?

Siivousräteiksi.

jos vaatteissa on iso tahra tai reikä, niin roskiin vaan tai käytä lattian/ikkunoiden pesuun itse. Ostaisitko sinä pikkulapsellesi toisen reikäisiä ja tahraisia vaatteita, vaikka kuinka halvalla saisit? Pientenlasten vaatteista ei oikein ole edes matonkuteeksi, kun ne ovat niin pikkuisia.

Ei kannata suotta mennä roskiskamaa viemään hyväntekeväisyyteen, sillä siitä tulee vain turhaa työtä kun he siellä erottelevat roskat vaatteista ja hävittävät ne sen jälkeen.

Yhteistyössä